Weekend представља урбани Париз и Берлин: Два најузбудљивија града у Европи настала су на суживоту различитости
11. Weekend Медиа Фестивал од 20. до 23. септембра
Кренуле су припреме за 11. Weekend Медиа Фестивал који је закорачио у своју другу деценију. Ове се године највећи регионални комуникацијски фестивал одржава од 20. до 23. септембра, а свима добро позната локација, бивша фабрика дувана у Ровињу, бит ће у знаку урбаног Париза и Берлина. Партнери овогодишњег Weekend Медиа Фестивала тако су Француска и Немачка, водеће европске економске силе, али и престонице мултикултуралности, уметника, интелектуалаца и иноватора.
Томо Рицов, директор Weekend Медиа Фестивала истакао је: “Париз и Берлин успели су искористити своје разноликости које су кључни услов њихове динамичности и сталне обнове. Управо нам је тај суживот наизглед неспојивих идеја послужио као инспирација за овогодишњи 11. Weekend.“
Део програма овогодишњег Weekenda биће посвећена гостима из Немачке и Француске који ће заједничким учествовањем на Weekendu представити уједињеност и испреплетеност Европе. Кроз предавања и панеле упознаће нас с најбољим маркетиншким, медијским и пословним праксама својих земаља, а у попратном програму провешће нас кроз савремени Берлин и Париз.
Изложбом и музиком завири ћемо у живот модерног бон виванта, пронаћи паришки шарм у најсавременијим изумима и сазнати како у Берлину коегзистирају пункери и пословни људи, зарђали бицикли и луксузни немачки аутомобили, цењени сликари и графитери – и сви се осећају добродошло.
- Берлин и Париз су одувек познати као градови слободе за људе чија посебност и начин размишљања излазе из друштвено задатих оквира. Управо такве људе, визионаре наше индустрије, трудимо се окупљати на Weekendu. Зато нам је јако драго да су нам ове године партнери државе и градови који подстичу различитости и креативно размишљање. Сигурно ћемо имати доста тога научити једни од других - рекао је Никола Врдољак, директор програма Weekend Медиа Фестивала.
Припреме за 11. Weekend Медиа Фестивал су у пуном јеку. Early бирд котизације већ су у продаји и до 1. маја могу се купити по изузетно повољној цени од 1.200 куна. Сви маркетингаши своје радове могу пријавити на седми по реду BalCannes, а најбоље дигиталне радове у регији представиће најважнија дигитална награда, СоМо Борац.
Осим по конструктивним, а понекад и провокативним расправама о трендовима у комуникацијској индустрији, Weekend је познат и по најбољим забавама. И ове године нас очекује разноврстан музички програм и дружења до дуго у ноћ.