Dodeljene nagrade KAKTUS 2015!
Marketing mreža nagradila je sinoć najbolje integrisane kampanje na prvom nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015. Za nagrade ove godine konkurisalo je ukupno 113 projekata.
Kampanja "Drama u taksiju" agencije McCann Beograd i Jugoslovenskog dramskog pozorišta osvojila je priznanje u kategoriji Viralni video u integrisanoj kampanji, kao i Grand Prix - Integrisana kampanja godine. McCann Beograd proglašena je Agencijom godine, dok je Jugoslovensko dramsko pozorište osvojilo priznanje Oglašivač godine.
Spisak dobitnika - KAKTUS 2015
1. TV u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Leo Burnett i Vip Mobile
- Naziv projekta: Viber/Vajber
2. RADIO u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Ovation BBDO i Marbo Product
- Naziv projekta: Chipsy Bećarac
3. PRINT u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: McCann Beograd i Muzej nauke i tehnike
- Naziv projekta: Samo za radoznale
4. BTL u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Communis DDB i Bambi
- Naziv projekta: Plazma Milky Sandwich: venčanje mleka i Plazme
5. PR u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Leo Burnett i Apatinska pivara
- Naziv projekta: Naša stvar
6. SOCIAL MEDIA u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Executive Group i The Coca-Cola Company
- Naziv projekta: Za muškarce, ne za dečake
7. MOBILE u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Direct Media i Telenor banka
- Naziv projekta: Telenor Banka - virtuelni vodič
8. VIRALNI VIDEO u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: McCann Beograd i Jugoslovensko dramsko pozorište
- Naziv projekta: Drama u taksiju
9. EVENT u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Popular Bruketa & Žinić OM
- Naziv projekta: Nešto lepo kao čokolada
10. OUTDOOR u integrisanoj kampanji
- Podnosilac prijave: Publicis Beograd i Nestle Adriatic
- Naziv projekta: Nescafe 3u1 Start Here
U kategoriji TV u integrisanoj kampanji nagrada je pripala agenciji Leo Burnett i kompaniji Vip Mobile za kampanju "Viber/Vajber", dok je priznanje Radio u integrisanoj kampanji otišlo u ruke agenciji Ovation BBDO i kompaniji Marbo Product za kampanju "Chipsy bećarac".
McCann Beograd i Muzej nauke i tehnike nagrađeni su u kategoriji Print u integrisanoj kampanji za projekat "Samo za radoznale", a Communis DDB i kompanija Bambi osvojili su nagradu za kampanju "Plazma Milky Sandwich: venčanje mleka i Plazme" u kategoriji BTL u integrisanoj kampanji.
Kampanja "Naša stvar" agencije Leo Burnett i Apatinske pivare dobitnik je u kategoriji PR u integrisanoj kampanji.
Priznanje u kategoriji Social media u integrisanoj kampanji otišlo je u ruke agenciji Executive Group i The Coca-Cola Company za projekat "Za muškarce, ne za dečake".
Članovi Žirija dodeli su nagradu i agenciji Direct Media i Telenor banci za projekat "Telenor Banka - virtuelni vodič" u kategoriji Mobile u integrisanoj kampanji. Agenciji Popular Bruketa & Žinić OM pripalo je priznanje u ketagoriji Event u integrisanoj kampanji za projekat "Nešto lepo kao čokolada".
Kampanja "Nescafe 3u1 Start Here" agencije Publicis Beograd i kompanije Nestle Adriatic osvojili su nagradu u kategoriji Outdoor u integrisanoj kampanji.
Prva nacionalna dodela godišnjih nagrada u oblasti integrisanih komunikacija izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 13 kategorija, konkurisalo je ukupno 27 agencija i preko 50 kompanija.
Ove godine stručni žiri činili su ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije radio u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Boris Marčetić (Popular Bruketa&Žinić OM), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgdrade), Miloje Sekulić (Homepage), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Srđan Mihajlović (Grey Belgrade), Tamara Bekčić (Chapter 4PR), Toni Laurenčić (Idea Plus Communications).
Regionalni žiri činio je: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).
Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.