Додељене награде КАКТУС 2015!
Маркетинг мрежа наградила је синоћ најбоље интегрисане кампање на првом националном Фестивалу интегрисаних комуникација КАКТУС 2015. За награде ове године конкурисало је укупно 113 пројеката.
Кампања "Драма у таксију" агенције McCann Београд и Југословенског драмског позоришта освојила је признање у категорији Вирални видео у интегрисаној кампањи, као и Гранд Prix - Интегрисана кампања године. McCann Београд проглашена је Агенцијом године, док је Југословенско драмско позориште освојило признање Оглашивач године.
Списак добитника - КАКТУС 2015
1. ТВ у интегрисаној кампањи
- Подносилац пријаве: Лео Burnett и Вип Мобиле
- Назив пројекта: Вибер/Вајбер
2. РАДИО у интегрисаној кампањи
- Подносилац пријаве: Оватион BBDO и Марбо Продуцт
- Назив projekta: Chipsy Бећарац
3. ПРИНТ у интегрисаној кампањи
- Подносилац prijave: McCann Београд и Музеј науке и технике
- Назив пројекта: Само за радознале
4. БТЛ у интегрисаној кампањи
- Подносилац prijave: Communis DDB и Бамби
- Назив пројекта: Плазма Milky Sandwich: венчање млека и Плазме
5. ПР у интегрисаној кампањи
- Подносилац пријаве: Лео Burnett и Апатинска пивара
- Назив пројекта: Наша ствар
6. СОЦИАЛ МЕДИА у интегрисаној кампањи
- Подносилац prijave: Executive Гроуп и The Coca-Cola Company
- Назив пројекта: За мушкарце, не за дечаке
7. МОБИЛЕ у интегрисаној кампањи
- Подносилац пријаве: Дирецт Медиа и Теленор банка
- Назив пројекта: Теленор Банка - виртуелни водич
8. ВИРАЛНИ ВИДЕО у интегрисаној кампањи
- Подносилац prijave: McCann Београд и Југословенско драмско позориште
- Назив пројекта: Драма у таксију
9. ЕВЕНТ у интегрисаној кампањи
- Подносилац пријаве: Популар Брукета & Жинић ОМ
- Назив пројекта: Нешто лепо као чоколада
10. ОУТДООР у интегрисаној кампањи
- Подносилац пријаве: Публицис Београд и Нестле Адриатиц
- Назив пројекта: Несцафе 3у1 Старт Хере
У категорији ТВ у интегрисаној кампањи награда је припала агенцији Лео Burnett и компанији Вип Мобиле за кампању "Вибер/Вајбер", док је признање Радио у интегрисаној кампањи отишло у руке агенцији Оватион BBDO и компанији Марбо Продуцт за кампању "Chipsy бећарац".
McCann Београд и Музеј науке и технике награђени су у категорији Принт у интегрисаној кампањи за пројекат "Само за радознале", а Communis DDB и компанија Бамби освојили су награду за кампању "Плазма Milky Sandwich: венчање млека и Плазме" у категорији БТЛ у интегрисаној кампањи.
Кампања "Наша ствар" агенције Лео Burnett и Апатинске пиваре добитник је у категорији ПР у интегрисаној кампањи.
Признање у категорији Социал медиа у интегрисаној кампањи отишло је у руке агенцији Executive Гроуп и The Coca-Cola Company за пројекат "За мушкарце, не за дечаке".
Чланови Жирија додели су награду и агенцији Дирецт Медиа и Теленор банци за пројекат "Теленор Банка - виртуелни водич" у категорији Мобиле у интегрисаној кампањи. Агенцији Популар Брукета & Жинић ОМ припало је признање у кетагорији Евент у интегрисаној кампањи за пројекат "Нешто лепо као чоколада".
Кампања "Несцафе 3у1 Старт Хере" агенције Публицис Београд и компаније Нестле Адриатиц освојили су награду у категорији Оутдоор у интегрисаној кампањи.
Прва национална додела годишњих награда у области интегрисаних комуникација изазвала је велико интересовање агенција и компанија из Србије. За награде, које се додељују у 13 категорија, конкурисало је укупно 27 агенција и преко 50 компанија.
Ове године стручни жири чинили су угледни професионалци из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона. Жири из Србије радио у саставу: Ања Радуловић (Лео Burnett), Борислав Миљановић (Репресент Communications), Борис Марчетић (Популар Bruketa&Žinić ОМ), Весна Ћеранић (Executive Гроуп), Владимир Ћосић (McCann Београд), Владимир Митровић (Оватион BBDO), Дејан Ранђић (ДНА Communications), Игор Грмуша (Дегордиан), Иван Живковић (Пионири Communications), Леа Станковић (Communis DDB), Марина Гриховић (Хеадлине и Дкит), Милош Илић (LUNA/TBWA Белгдраде), Милоје Секулић (Хомепаге), Невена Куртовић (Фусион Communications), Небојша Бабић (Оранге Студио), Славиша Савић (New момент New Идеас Company), Срђан Ерцег (ХУГЕ Медиа), Срђан Михајловић (Grey Белграде), Тамара Бекчић (Chapter 4ПР), Тони Лауренчић (Идеа Плус Communications).
Регионални жири чинио је: Ален Кекић (И ТО НИЈЕ СВЕ!, Хрватска), Вања Блуменшајн (Сеñор, Хрватска), Весна Бегановић (Виа Медиа, Босна и Херцеговина), Зоран Тројар (Sonce.net, Словенија) и Оливер Новески (Бранд Унион, Македонија).
Више информација о фестивалу можете пронаћи на сајту www.kaktus.rs.