Evo ko je kriv za nesrećnu kampanju Calvin Klein-a
Internet je, čini se, eksplodirao od besa oko kontroverzne kampanje "modela za punije" firme Calvin Klein.
Ali, ko je kriv za ovaj društveni gaf? U nedelju, modna kompanija je postala meta hiljada oštrih komentara nakon što je prelepa, vitka manekenka označena kao "model za punije" u novoj kampanji za donji veš.
A little concerned Calvin Klein is referring to this as "plus size." pic.twitter.com/dQXJobay6A
— c o r s o (@WhyofCorso) November 10, 2014
U izvesnim krugovima, ovo je jednako priznanju da su "pojeli bebu siroče", ocenjuje Time magazin.
Mila Dalbesio, manekenka koja se našla u centru pažnje, dala je intervju za Elle magazin u kome je ispričala da radi kao model za punije za druge modne kuće.
- CK mi nikada nije predložio da radim njihovu kampanju u tom kontekstu - rekla je Mila za Time.
Krivac za ovaj "skandal" je po svoj prilici društvena mreža Tviter, to jest njeni korisnici. Sve što je bilo potrebno bio je brend, intervju za Elle u kome se spominje model za punije i slika Dalbesiove kako se drži za stomak, pa da masa eruptira u pravedničkom besu.
Kako Dalbesio kaže, ona je prirodna veličina 10, dok su modeli za punije od 14 do 16.
- Ja sam negde na sredini - kaže ona - cela priča je preuveličana van svake mere.