Ево ко је крив за несрећну кампању Цалвин Клеин-а
Интернет је, чини се, експлодирао од беса око контроверзне кампање "модела за пуније" фирме Цалвин Клеин.
Али, ко је крив за овај друштвени гаф? У недељу, модна компанија је постала мета хиљада оштрих коментара након што је прелепа, витка манекенка означена као "модел за пуније" у новој кампањи за доњи веш.
А little цонцернед Цалвин Клеин ис referring то this ас "плус сизе." pic.twitter.com/dQXJobay6A
— ц о р с о (@WhyofCorso) Новембер 10, 2014
У извесним круговима, ово је једнако признању да су "појели бебу сироче", оцењује Тиме магазин.
Мила Далбесио, манекенка која се нашла у центру пажње, дала је интервју за Elle магазин у коме је испричала да ради као модел за пуније за друге модне куће.
- ЦК ми никада није предложио да радим њихову кампању у том контексту - рекла је Мила за Тиме.
Кривац за овај "скандал" је по свој прилици друштвена мрежа Твитер, то јест њени корисници. Све што је било потребно био је бренд, интервју за Elle у коме се спомиње модел за пуније и слика Далбесиове како се држи за стомак, па да маса еруптира у праведничком бесу.
Како Далбесио каже, она је природна величина 10, док су модели за пуније од 14 до 16.
- Ја сам негде на средини - каже она - цела прича је преувеличана ван сваке мере.