Festival KAKTUS 2015 pokazatelj strateško-kreativne zrelosti tržišta!
Prvi nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji se održava 29. oktobra u Beogradu, posetiće oko 400 marketing i komunikacijskih stručnjakaiz svih država regiona. Festival pod sloganom "Ideje koje opstaju" ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.
Tokom konferencijskog dela festivala učesnicima će se predstaviti priznati stručnjaci iz Evrope i sveta - među kojima su i Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWA\Istanbul;Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague.
Na festivalu KAKTUS 2015 govoriće i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber; Marijana Prpić, brending direktor u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu - iSOCIA.
Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci u oblasti integrisanih komunikacija, a koja je izazvala veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2015 prijavljeno je113 integrisanih kampanja iz 27 agencija i preko 50 kompanija. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.
"Našoj industriji bio je potreban jedan ovakav festival, festival koji će stvoriti tradiciju, koji će negovati drugačije, svežije i hrabre ideje, a u isto vreme i prodrmati i razbuditi naše tržište. Veliko interesovanje agencija i kompanija kako za konferencijski deo festivala, tako i za nagrade pokazatelj je strateško-kreativne zrelosti industrije", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator festivala.
Festival KAKTUS 2015 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, a partneri festivala su agencije - Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, Ninamedia, Masel Group, DPC Group i Alma Quattro.
Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.