Фестивал КАКТУС 2015 показатељ стратешко-креативне зрелости тржишта!
Први национални фестивал интегрисаних комуникација КАКТУС 2015, који се одржава 29. октобра у Београду, посетиће око 400 маркетинг и комуникацијских стручњакаиз свих држава региона. Фестивал под слоганом "Идеје које опстају" понудиће богат и занимљив програм из различитих области интегрисаних комуникација, као и преглед најновијих светских трендова.
Током конференцијског дела фестивала учесницима ће се представити признати стручњаци из Европе и света - међу којима су и Абрахам Asefaw и Максимилиан Kallhed, оснивачи Поп Уп агенције из Лондона; Цаталин Добре, Executive Цреативе Дирецтор, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWA\Istanbul;Mike Брандт, оснивач данске агенције Урге и иновативног приступа у оглашавању – Advertisingawesomeness, као и Матија Вујовић и Владимир Грчић из агенције Kitchen Прагуе.
На фестивалу КАКТУС 2015 говориће и Атанас Raykov, Генерал Манагер ЦЕЕ у компанији Viber; Маријана Прпић, брендинг директор у компанији Google, Светлана Ставрева, директор маркетинга и комуникација у компанији ИБМ за Југоисточну Европу, као и Јацоб Коби Гамлиел, оснивач једне од највећих дигиталних агенција у Израелу - иСОЦИА.
Вечерњи програм фестивала обележиће додела награда најбољима у струци у области интегрисаних комуникација, а која је изазвала велико интересовање агенција и компанија из Србије. На конкурс за награде КАКТУС 2015 пријављено је113 интегрисаних кампања из 27 агенција и преко 50 компанија. Награде се додељују у 13 категорија, а добијају их организације, компаније, институције и агенције за најквалитетније и најпрофесионалније интегрисане кампање у протеклој години. О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучује стручни жири који чине 25 угледних професионалаца из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.
"Нашој индустрији био је потребан један овакав фестивал, фестивал који ће створити традицију, који ће неговати другачије, свежије и храбре идеје, а у исто време и продрмати и разбудити наше тржиште. Велико интересовање агенција и компанија како за конференцијски део фестивала, тако и за награде показатељ је стратешко-креативне зрелости индустрије", рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и уредница портала Маркетинг мрежа, који је организатор фестивала.
Фестивал КАКТУС 2015 подржало је 25 медијских кућа из целог региона, а партнери фестивала су агенције - Дирецт Медиа, Пионири Communications, Хеадлине, Оватион BBDO, Нинамедиа, Масел Гроуп, ДПЦ Гроуп и Алма Quattro.
Више информација о фестивалу КАКТУС пронађите на сајту www.kaktus.rs.