IZAZVALI BES: Da li je ova kampanja prešla granice dobrog ukusa? (FOTO)
Poznata američka kompanija Amazon razbesnela je Njujorčane novom kampanjom, koja je naročito "preplavila" gradski prevoz.
U nameri da izreklamiraju svoju novu seriju, pod nazivom "Man in the High Castle", autobusi i vozovi u gradskom prevozu "velike jabuke" preplavljeni su nacističkim simbolima.
Doduše, fale tzv. svastike, tj.kukasti krstovi, ali zato ne manjka amblema koji podsećaju na nacistički krst na američkoj zastavi i varijacije japanske zastave s izlazećim suncem koju su koristili u ratu, a na nekim plakatima je Kip slobode koji pozdravlja nacističkim pozdravom.
.@amazon TV series ad on shuttle train sparks controversy. @MTA defends ad; many disagree https://t.co/J2rSTcLzVe pic.twitter.com/JIoHOZpqWZ— Katherine Lam (@byKatherineLam) November 24, 2015
Serija koju reklamiraju bavi se izmišljenom istorijom - šta bi bilo da su nacisti pobedili u Drugom svetskom ratu, a način na koji je Amazon smislio da privuče pažnju, razljutio je Njujorčane. Posebno su ljuti na gradske čelnike, koji su dozvolili da nacistički simboli u bilo kom kontekstu budu u vozilima javnog prevoza, naročito u trenutku kada je, zbog terorističkih napada, retorika protiv imigranata i izbeglica oštra.