ИЗАЗВАЛИ БЕС: Да ли је ова кампања прешла границе доброг укуса? (ФОТО)
Позната америчка компанија Амазон разбеснела је Њујорчане новом кампањом, која је нарочито "преплавила" градски превоз.
У намери да изрекламирају своју нову серију, под називом "Ман ин the High Цастле", аутобуси и возови у градском превозу "велике јабуке" преплављени су нацистичким симболима.
Додуше, фале тзв. свастике, тј.кукасти крстови, али зато не мањка амблема који подсећају на нацистички крст на америчкој застави и варијације јапанске заставе с излазећим сунцем коју су користили у рату, а на неким плакатима је Кип слободе који поздравља нацистичким поздравом.
.@amazon ТВ сериес ад он shuttle траин спаркс controversy. @MTA дефендс ад; many дисагрее https://t.co/J2rSTcLzVe pic.twitter.com/JIoHOZpqWZ— Katherine Лам (@byKatherineLam) Новембер 24, 2015
Серија коју рекламирају бави се измишљеном историјом - шта би било да су нацисти победили у Другом светском рату, а начин на који је Амазон смислио да привуче пажњу, разљутио је Њујорчане. Посебно су љути на градске челнике, који су дозволили да нацистички симболи у било ком контексту буду у возилима јавног превоза, нарочито у тренутку када је, због терористичких напада, реторика против имиграната и избеглица оштра.