MARKETINŠKI RAT: Ovo su reklame koje će se "vrteti" na Super Boulu, a sekund prikazivanja košta... (VIDEO)
Jedno istraživanje pokazalo da 97 odsto ispitanika voli da gleda reklame tokom Super Boula.
U jubilarnom 50-om Super Boul finalu u nedelju sastaće se Denver Bronkos i Carolina Panters na Levis stadionu u Santa Clari. Do meča za Lombardijev trofej, Denver predvođen Pejton Meningom je stigao pobedom nad prošlogodišnjim šampionom Nju Inglend Patriotsima 20 – 18, dok je Karolina ubedljivo savladala Arizona Kardinalse 49 – 15.
Super Boul će pratiti oko 200 miliona gledalaca, što je za kompanijske gigante bitka za zadržavanje postojećih i pridobijanje novih korisnika. Milionski auditorijum je dovoljan razlog da neki brendovi izdvoje čak i do pet miliona dolara za TV spot od 30 sekundi.
Ova neverovatna cena važi samo za prikazivanje reklame tokom utakmice. Kompletni troškovi koji podrazumevaju snimanje spota, digitalni marketing i sve što prati kvalitetnu kampanju za Super Boul finale, mogu da dostignu i 30 miliona dolara.
Neke kompanije poput Amazona, Kolgejta, PejPala i LGa će prvi put ’učestvovati u finalu’ dok stari igrači nastavljaju tamo gde su stali proteklih godina. Što ne čudi, jer je jedno istraživanje pokazalo da 97% ispitanika voli da gleda reklame tokom Super Boula, piše bizlife.rs
Pogledajte neke od najboljih TV spotova koji će biti prikazani tokom 50-og finala NFL: