МАРКЕТИНШКИ РАТ: Ово су рекламе које ће се "вртети" на Супер Боулу, а секунд приказивања кошта... (ВИДЕО)
Једно истраживање показало да 97 одсто испитаника воли да гледа рекламе током Супер Боула.
У јубиларном 50-ом Супер Боул финалу у недељу састаће се Денвер Бронкос и Царолина Пантерс на Левис стадиону у Санта Цлари. До меча за Ломбардијев трофеј, Денвер предвођен Пејтон Менингом је стигао победом над прошлогодишњим шампионом Њу Ингленд Патриотсима 20 – 18, док је Каролина убедљиво савладала Аризона Кардиналсе 49 – 15.
Супер Боул ће пратити око 200 милиона гледалаца, што је за компанијске гиганте битка за задржавање постојећих и придобијање нових корисника. Милионски аудиторијум је довољан разлог да неки брендови издвоје чак и до пет милиона долара за ТВ спот од 30 секунди.
Ова невероватна цена важи само за приказивање рекламе током утакмице. Комплетни трошкови који подразумевају снимање спота, дигитални маркетинг и све што прати квалитетну кампању за Супер Боул финале, могу да достигну и 30 милиона долара.
Неке компаније попут Амазона, Колгејта, ПејПала и ЛГа ће први пут ’учествовати у финалу’ док стари играчи настављају тамо где су стали протеклих година. Што не чуди, јер је једно истраживање показало да 97% испитаника воли да гледа рекламе током Супер Боула, piše bizlife.rs
Погледајте неке од најбољих ТВ спотова који ће бити приказани током 50-ог финала НФЛ: