Nielsen: Pad poverenja potrošača u Srbiji
15.05.2014.
19:14
Komentari (0)
Potrošačko poverenje širom sveta pokazuje znake oporavka od početka ove godine, dok je u Srbiji zabeležilo pad od dva indeksna poena (52 poena od 100), pokazuje najnovije istraživanje istraživačke kuće Nielsen.
Na globalnom nivou, indeks poverenja potrošača iznosi 96 poena, što je najviši nivo od prvog kvartala 2007. godine i pokazuje značajan rast optimizma, s obzirom na to da je dva poena viši od poslednjeg kvartala 2013. i tri poena u odnosu na godinu dana ranije.
Najviši regionalni potrošački indeks i dalje se beleži u Azijsko-pacifičkom regionu (106), iako je napredovao tek tri poena u odnosu na godinu dana ranije.
Što se tiče država, najviši indeks i dalje ima Indonezija (124), peti kvartal uzastopno, dok Hrvatska i Italija beleže najniže indekse u prvom kvartalu 2014. godine (45 poena).
(economy.rs)