SRBIJA IZABRALA: Ovo su najbolji brendovi Srbije
Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine i list Privredni pregled izabrali su 24 najbolja brenda na tržištu Srbije koji su se prijavili na takmičenje "Najbolje iz Srbije 2014. godine".
Na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova i najbolji su prolašenji u 24 kategorije, rečeno je na svečanosti dodele nagrada u beogradskom Belekspo centru.
Bambijeva "Plazma" je najbolji robni, a Karneks korporativni brend u kategoriji hrane, u ovogodišnjoj akciji "Najbolje iz Srbije".
U kategoriji roba široke potrošnje u domenu pića, nagrada je pripala "Jelen" pivu , kao najboljem robnom i "Nektaru" kao najuspešnijem korporativnom brendu.
U kategoriji trajnih potrošnih dobara, prvi robni brend je Metalac bojler, a korporativni Forma ideale.
Probiotik, kompanije "Ivančić i sinovi", prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački Hemofarm najbolji korporativni brend.
U kategoriji obuća i odeća, pobedio je P.S. fešn iz Čačka, kao robni brend, a kompanija Mona ponela je titulu prvog korporativnog brenda.
Ove godine prvi put nagrađene su i dve manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu destinaciju, a to su Belgrade Beer fest i Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu.
Najuspešniji u kategoriji usluga su Infostud i Er Srbija u kategoriji malih i srednjih odnosno velikih preduzeća, kompanija Gorenje pobedila je u kategoriji najbolji strani korporativni brend.
Nagrada za najbolja javna, državna ili dominantno državna preduzeća pripala je Aerodromu Nikola Tesla u Beogradu.
Tigar obuća iz Pirota je najbolji robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je NIS najbolji korporativni brend u istoj katagoriji.
Iz kompanije NIS saopšteno je da je ovo je drugi put da kompanija dobija nagradu „Najbolje iz Srbije" za korporativni brend, što je još jedan dokaz kvaliteta i poverenja potrošača.
Kao najbolji lokalni brend nagradu je osvojio "Carpe Diem" iz Srbobrana, a za najbolji lokalni brend sa zaštićenim geografskim poreklom nagrađeno je Poljoprivredno gazdinstvo Ćulum iz Futoga za futoški kiseli kupus.
Nagradu za najupešnije uvođenje novog brenda ponelo je preduzeće Alfa plam iz Vranja za brend Commo, a najbolja trgovinska marka je Premia kompanije Delez Srbija. Najbolji izvoznik u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Institut RT RK iz Novog Sada, a među velikim kompanijama je Alfa-Plam.
Pobednici dobijaju pravo da logo "Najbolje iz Srbije" koriste kao znak kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i na svojim promotivnim i marketinškim materijalima.
Pročitajte i: