СРБИЈА ИЗАБРАЛА: Ово су најбољи брендови Србије
Привредна комора Србије, Министарство трговине и лист Привредни преглед изабрали су 24 најбоља бренда на тржишту Србије који су се пријавили на такмичење "Најбоље из Србије 2014. године".
На конкурс се пријавило 160 робних и корпоративних брендова и најбољи су пролашењи у 24 категорије, речено је на свечаности доделе награда у београдском Белекспо центру.
Бамбијева "Плазма" је најбољи робни, а Карнекс корпоративни бренд у категорији хране, у овогодишњој акцији "Најбоље из Србије".
У категорији роба широке потрошње у домену пића, награда је припала "Јелен" пиву , као најбољем робном и "Нектару" као најуспешнијем корпоративном бренду.
У категорији трајних потрошних добара, први робни бренд је Металац бојлер, а корпоративни Форма идеале.
Пробиотик, компаније "Иванчић и синови", првоизабрани је бренд робе свакодневне потрошње у категорији хемија, козметика и фармацеутски производи, док је вршачки Хемофарм најбољи корпоративни бренд.
У категорији обућа и одећа, победио је П.С. фешн из Чачка, као робни бренд, а компанија Мона понела је титулу првог корпоративног бренда.
Ове године први пут награђене су и две манифестације које промовишу Србију као атрактивну дестинацију, а то су Белграде Беер фест и Међународни пољопривредни сајам у Новом Саду.
Најуспешнији у категорији услуга су Инфостуд и Ер Србија у категорији малих и средњих односно великих предузећа, компанија Горење победила је у категорији најбољи страни корпоративни бренд.
Награда за најбоља јавна, државна или доминантно државна предузећа припала је Аеродрому Никола Тесла у Београду.
Тигар обућа из Пирота је најбољи робни бренд производних добара и пословних услуга, док је НИС најбољи корпоративни бренд у истој катагорији.
Из компаније НИС саопштено је да је ово је други пут да компанија добија награду „Најбоље из Србије" за корпоративни бренд, што је још један доказ квалитета и поверења потрошача.
Као најбољи локални бренд награду је освојио "Царпе Дием" из Србобрана, а за најбољи локални бренд са заштићеним географским пореклом награђено је Пољопривредно газдинство Ћулум из Футога за футошки кисели купус.
Награду за најупешније увођење новог бренда понело је предузеће Алфа плам из Врања за бренд Commo, а најбоља трговинска марка је Премиа компаније Делез Србија. Најбољи извозник у категорији малих и средњих предузећа је Институт РТ РК из Новог Сада, а међу великим компанијама је Алфа-Плам.
Победници добијају право да лого "Најбоље из Србије" користе као знак квалитета и поверења на производима, као и на својим промотивним и маркетиншким материјалима.
Прочитајте и: