Weekend Media Festival: Kako zadržati najbolje kada svi žele da odu?
12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra
Mediji svakodnevno izveštavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Nemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dve godine tamo iselilo više od 110 hiljada ljudi i da je Hrvatska na petom mestu po useljavanju u
Nemačku. Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova - od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uslova u kojima posluju u odnosu na susedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreznog opterećenja plata i tako dalje.
Lepa Brena na konferenciji za štampu povodom 30. Roštiljijade u Leskovcu!
NAJAJVAR MAJSTORI UKRSTILI VARJAČE U BRUSU: Počela je šesta sezona karavana izađi mi na teglu
POSLEDNJE VEČE BIR FESTA 2019: Rok opera, Majke, Direktori, Ajs Nigrutin i Timbe za kraj! (FOTO)
Kako u takvim uslovima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspešnijih hrvatskih kompanija.
Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: "Želimo prezentovati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podele. Prezentiraće se dobri primeri kako da se napravi poslovno okruženje u kojem najbolji žele da ostanu i razvijaju se. Diskutovaće se i koliko je važna uloga i saradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo."
17. Belgrade Beer Fest: Za dva dana skoro 200.000 ljudi na Ušću
Uskoro počinje najukusniji gastronomski karavan na Balkanu
SREM NA MODERAN NAČIN: Uživajte u bogatom kulturnom - umetničkom programu i probudite sva vaša čula
U Rovinju će biti prezentovano i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspešne u upravljanju kadrovima. Saznaćemo raste li značaj HR delova u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo "kadrovska služba". Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom, sarađuju li s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenih, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenih.
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima i provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mesto najbolje zabave.
Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. septembra tako u Rovinju donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umetnost i sredstvo otpora.
Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.