Weekend Медиа Фестивал: Како задржати најбоље када сви желе да оду?
12. Weekend Медиа Фестивал од 19. до 22. септембра
Медији свакодневно извештавају о црним годинама у којима је Хрватску, у потрази за бољим послом, напустио велик број људи. Највише их одлази у Немачку, а недавно је објављено да се у само две године тамо иселило више од 110 хиљада људи и да је Хрватска на петом месту по усељавању у
Немачку. Уз исељавање, послодавци у Хрватској суочавају се с низом изазова - од све већих проблема сезонског запошљавања, не конкурентских услова у којима послују у односу на суседне земље у које радници одлазе, високог порезног оптерећења плата и тако даље.
Лепа Брена на конференцији за штампу поводом 30. Роштиљијаде у Лесковцу!
НАЈАЈВАР МАЈСТОРИ УКРСТИЛИ ВАРЈАЧЕ У БРУСУ: Почела је шеста сезона каравана изађи ми на теглу
ПОСЛЕДЊЕ ВЕЧЕ БИР ФЕСТА 2019: Рок опера, Мајке, Директори, Ајс Нигрутин и Тимбе за крај! (ФОТО)
Како у таквим условима, као и медијској хистерији која је настала због проблема с радном снагом, задржати најбоље у компанијама и привући нове таленте, тема је панел расправе на Weekend Медиа Фестивалу, која ће окупити чланове управа и ХР директоре најуспешнијих хрватских компанија.
Директор програма Weekend Медиа Фестивала, Никола Врдољак најављује: "Желимо презентовати пословне праксе из којих сви можемо нешто научити. Знамо да је стање изазовно, али има и сјајних примера и ми желимо њима дати простора да то знање поделе. Презентираће се добри примери како да се направи пословно окружење у којем најбољи желе да остану и развијају се. Дискутоваће се и колико је важна улога и сарадња ХР и ПР стручњака, знамо ли радити добре employer брандинг кампање или се свему тек учимо."
17. Белграде Беер Фест: За два дана скоро 200.000 људи на Ушћу
Ускоро почиње најукуснији гастрономски караван на Балкану
СРЕМ НА МОДЕРАН НАЧИН: Уживајте у богатом културном - уметничком програму и пробудите сва ваша чула
У Ровињу ће бити презентовано и прво велико истраживање агенције 404 и Хендала о томе колико су највеће хрватске компаније успешне у управљању кадровима. Сазнаћемо расте ли значај ХР делова у компанијама, имају ли позицију у Управи или су и даље само "кадровска служба". Колико се компаније у Хрватској баве employer брандингом, сарађују ли с ПР-ом и маркетингом како би те кампање комуникацијски биле што атрактивније. Истраживање ће показати и у којем су стању интерне комуникације у компанијама, колико су важна материјална права запослених, како се привлаче најбољи таленти и које су разлике међу генерацијама запослених.
Највећи регионални фестивал комуникација је, осим по занимљивим предавањима и провокативним и конструктивним расправама о трендовима у медијској индустрији, познат и као место најбоље забаве.
Овогодишњи 12. Weekend Медиа Фестивал који се одржава од 19. до 22. септембра тако у Ровињу доноси помно осмишљен музички програм у духу Woodstocka, из времена кад је музика постала уметност и средство отпора.
Уз то, сви маркетингаши своје радове могу пријавити на осми по реду BalCannes, а најбоље дигиталне радове представиће најважнија регионална дигитална награда - СоМо Борац.