ЕКСКЛУЗИВНА ПРЕМИЈЕРА електричног Фијата 500 Л на Београдском сајму аутомобила - Стигао у Србију, многи се распитују (ФОТО)
У Србију је стигао први електрични модел Фијата 500 Л и то на овогодишњем Београдском сајму аутомобила. Основа екстерног изгледа је остала иста, а како вам се допада унутрашњост аутомобила, као и нове квалификације?
Савременом верзијом модела 500, лансираном 2007. године, Фиат је увео концепт lifestyle карактера и шарма у градски аутомобил, постајући икона италијанског стила која је освојила свет. Сада наступа нова ера и време да Фиат 500 добије адекватан погонски систем.
Овај модел је први потпуно електрични модел Фиата најновије генерације, за који у италијанском произвођачу истичу да је за кратко време постао и најпродаванији електрични ауто у својој класи у Европи.
Основа је остала непромењена - и даље је то мали градски аутомобил, истих стилских пропорција и препознатљивог дизајна, ауто који је обележио целу једну епоху. Истовремено је класичан и модеран, укорењен у 65 године историје.
На актуелном ДДОР ЕЦО БГ ЦАР SHOW, који је отворен данас, посетиоци имају јединствену прилику да први пут у Србији виде нови Фиат 500.
Изложени примерак је у ексклузивној, Целестиал Блуе трослојној плавој боји са светлима у пуној ЛЕД технологији и алу фелнама пречника 17 инча.
Ицон пакет опреме подразумева елегантну унутрашњост, у стилу високе моде, са Technowood материјалом на командној табли чија текстура има изглед природног дрвета.
Велики мултимедијални дисплеј дијагонале 10,25 инча и дисплеј инструмената од седам инча саставни су део стандардне опреме, која још укључује бесконтактно откључавање и стартовање возила, бежично пуњење телефона, аутоматско активирање дугих светала и панорамски кров.
У односу на претходника је шест центиметара шири и исто толико дужи. Међуосовинско растојање је продужено за два центиметра, док су точкови већи и померени у саме углове каросерије, пружајући му више комфора упркос томе што је његова дужина остала испод четири метра.
Електрични Фиат 500 има потпуно нову и елегантну унутрашњост, са референцама на елементе прве генерације, док се у потпуно равном поду налазе литијумске батерије које не угрожавају капацитета пртљажника.
Литијум-јонска батерија капацитета 42 kWh омогућава новом 500 аутономију у вожњи до 320 километара, по WLTP циклусу. У циљу оптимизације времена пуњења, аутомобил је опремљен системом за брзо пуњење од 85 kW на ДЦ пуњачу.
На пример, потребно је само пет минута да се допуни толико да има довољно енергије за путовање од 50 километара, више него што је потребно за просечну дневну градску употребу.
Брзи пуњач, такође, може да напуни батерију до 80% укупног капацитета за само 35 минута.
Електромотор производи са 87 kW (118 КС) и 220 Нм, омогућавајући максималну, електронски ограничену брзину од 150 км/х.
Убрзање из стања мировања до 100 км/х постиже за 9,0 секунди, док је из места до 50 км/х потребна свега 3,1 секунда.
Захваљујући својој технологији, нови 500 је безбеднији него икад. То није само електрични градски аутомобил, већ́ иде корак даље: у питању је први аутомобил у свом сегменту који нуди аутономну вожњу другог нивоа.
Интелигентни систем адаптивног темпомата и аутономног кочења у случају опасности успорава/зауставља или убрзава као одговор на друге аутомобиле, бициклисте или пешаке. Осим тога, ту је и систем за одржавање возила у средини саобраћајне траке.
Како су најавили из Фиата, електрични модел 500 у српске продајне салоне стиже крајем године, када ће бити позната и цена овог аутомобила.