Хибридни Јарис за Европско тржиште има 116 коњских снага
Лепо...
Toyota је званично лансирала Yaris нове генерације у Европи.
Yaris је први модел јапанске компаније који је базиран на ГА-Б механичкој платформи Toyotine ТНГА фамилије.
Како кажу у овом произвођачу, то ће унапредити перформансе у вожњи захваљујући нижем тежишту аутомобила и за 37% већој крутости конструкције.
Ова студија каже да напредни безбедоносни системи аутомобила једноставно нису довољно добри
Пре нешто више од 50 година преминуо легендарни председник ФИјата
Бензинац производи 92 КС и 120 Нм.
Један од електромотора шаље снагу на предњу осовину, а развија 80 КС и 141 Нм, док други, мањи агрегат служи за покретање хибридног погонског система.
Укупна снага овог хибрида је 116 КС, а у Toyoti су се похвалили да аутомобил у комбинованом режиму вожње просечно троши свега 3,7 л/100 км и емитује 85 г ЦО2/км.
Ауто 0-100 км/х убрзава за 9,7 с, а 80-120 км/х за 8,1 с, што је за две секунде бољи резултат од претходног Yarisa хибрида.
Унапређене су и перформансе у вожњи на струју, па овај Yaris може да развије и до 130 км/х крећући се само на електрични погон.
Још једна важна новина у овом моделу је хибирдни погонски систем.
Реч је о четвртој генерацији Toyotinog хибридног погона у чијем је срцу троцилиндарски 1.5 бензинац, а који се састоји још од два електромотора/генератора и литијум-јонске батерије, док је мењач ЦВТ.
Такође, повећане су дистанце на којим возило може да се креће искључиво на струју, нарочито у вожњи у урбаним срединама, али нису објављени конкретни бројеви.
Иначе, у зависности од тржишта, нови Yaris ће у Европи бити доступан и са базичним 1.0-литарским бензинцем, такође са 3 цилиндра.