КИДА: Вратио се 911 Турбо С или "убица" супераутомобила
Порше представио нови модел...
Нови Porsche 911 Турбо С дебитовао је у купе и кабриолет верзији, са мотором од 650 "коња".
Произвођач из Штутгарта објавио је фотографије и техничке детаље најновије генерације 911-ице Турбо С, која је најснажнија и најбржа до сада.
Већ на први поглед Турбо С наговештава да се испод површине крије опака "звер".
ХИТ: Волксваген придставио нови "Артеон Р-Лине Едитион"
На то указује знатно "мишићавији" изглед спољашњости аутомобила у односу на регуларну верзију Porschea 911, који кулминира задњим делом возила са великим, покретним спојлером и масивним дифузором из кога извирују две симетрично постављене цеви издува.
Крило спојелера се издужује у зависности од брзине аутомобила и, уз помоћ предњих аеродинамичких елемената, обезбеђује неопходну силу пријањања ("downforce") при великим брзинама, како би ауто остао "прилепљен" за асфалт.
Иако је нови 911 Турбо С тежи од претходника за 50-ак кг, додатна маса са лакоћом се компензује снажнијим погонским агрегатом.
Аутомобил покреће нови 6-цилиндарски 3.8-литарски twin-turbo у "боксер" конфигурацији, а упарен је са аутоматизованим 8-брзинским мењачем са дуплим квачилом.
Максимална снага мотора је 650 КС, односно 70 КС више од претходника, док највећи обртни момент износи 800 Нм.
То је довољно да 911 Турбо С убрза из стања мировања до 100 км/х за само 2,7 с, а до 200 км/х стиже за нешто више од 9 с. Максимална брзина је 330 км/х.
Снага се стандардно преноси на сва 4 точка, а стандардни елементи опреме су и активни систем ослањања и управљање на сва 4 точка.
Када је реч о точковима, по први пут 911 Турбо С "миксује" димензије фелни - напред су 20-ице, а позади алу точкови од 21 инча. Предње гуме су димензија 255/35, док су задње 315/30.
Објављене су и цене за америчко тржиште, па ће 911 Турбо С Цоупе у САД-у коштати од 203.500 долара, а Цабриолет од 216.300 долара.
Аутомобили у продајне салоне стижу у другој половини године.