КАБРИОЛЕТ ЗА СВА ГОДИШЊА ДОБА: Мерцедес представио нови ЦЛЕ (ФОТО)
Само за праве љубитеље...
Након Мерцедеса ЦЛЕ Цоупе, стиже и кабрио истог назива. Базиран на поменутом спортском моделу, Цабриолет има класични мекани кров од тканине. Како би будући власници могли да га возе у било које доба године, стандардна опрема су АИРЦАП електрични систем дефлектора ветра и АИРСЦАРФ систем грејања простора око главе. У Мерцедесу кажу да су оба система додатно унапређена у односу на раније верзије.
НОВЕ КАМЕРЕ У БЕОГРАДУ: Ево да ли ће вам стићи казна ако прођете кроз жуто
СУБВЕНЦИЈЕ ДРЖАВЕ ЗА ЕЛЕКТРИЧНИ АУТОМОБИЛ: Пратите ових 6 корака!
ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Зашто неки возачи умотавају кључ у алуминијумску фолију?
Они чине вожњу са отвореним кровом на ниским спољашњим температурама пријатнијом.
АИРЦАП се састоји од два елемента: дефлектор ветра на ветробранском стаклу усмерава проток ваздуха преко глава путника. Активира се притиском на дугме.
Аутоматски дефлектор ветра иза задњих наслона за главу ефикасније смањује турбуленцију.
АИРСЦАРФ обезбеђује проток топлог ваздуха око врата и грла путника на предњим седиштима – чак и у условима неповољног ветра.
Стандардно прилагођени акустични меки кров такође доприноси употребљивости ЦЛЕ кабриолета током целе године. Доступан је у црној, црвеној или сивој нијанси.
Вишеслојна структура са опсежном изолацијом пружа основу за топлотни комфор у свим годишњим добима, кажу у Мерцедесу. Такође смањује буку ветра и генерално буку у вожњи.
Меки кров се отвара и затвара у року од 20 секунди, до брзине кретања возила од 60 км/х. Притом, моторизована преграда са ваљцима аутоматски одваја преклопљени мекани кров од преосталог дела пртљажника.
Дигиталну инструмент таблу чини слободностојећи 12,3 инчни дигитални дисплеј, док је 11,9 инчни централни екран мултимедијалног система оријентисан ка возачу у портретном формату.
Централни дисплеј се може нагнути од 15 до 40 степени како би се спречио одсјај који омета возача када је мекани кров спуштен.
Још један детаљ је опционо динамичко амбијентално осветљење. Траке светлости прелазе из кокпита преко врата и задњих бочних панела до иза задњих седишта.
Овај стилски угођај употпуњен је са још два детаља: горњи део контролне табле, појасне линије и мекани поклопац за одлагање ствари су пресвучени црном вештачком напа кожом.
Као додатак овим детаљима ту је и хромирана украсна облога која се протеже око целог путничког простора.
Како би спречили да се опционо доступна кожна седишта превише загреју током лета, употребљен је посебан премаз који рефлектује инфрацрвене зраке. Као резултат, кожна седишта ће бити и до 12 степени хладнија на директној сунчевој светлости од необрађене стандардне коже.
Чак и када је кров затворен, унутрашњост се мање загрева захваљујући хладним пресвлакама седишта.
Избор боја који се нуди за кожна седишта која рефлектују сунчане зраке и напа кожу су: црна, макијато беж/црна, тонка браон/црна, моћно црвена/црна и бела/црна. Стандардна линија АВАНТГАРДЕ нуди АРТИЦО/МИЦРОЦУТ вештачку кожу у црној боји.
Предња седишта развијена искључиво за ЦЛЕ имају интегрални дизајн спортских седишта. У комбинацији са опционим Бурместер 3Д surround системом звука, свако од седишта има два звучника у нивоу са наслонима за главу.
Ово ствара посебно персонализовано музичко искуство уз “Dolby Атмос” и “Спатиал Аудио” системе. Овај врхунски аудио систем има укупно 17 звучника.
Пространа унутрашност
Као највећи кабриолет у сегменту средње величине, овај спортски модел са 2 врата нуди висок ниво удобности за четири особе. Димензије су: дужина 4.850 mm, ширина 1.861 mm, висина 1.424 mm и међуосовинско растојање од 2.865 mm.
Путници позади посебно имају користи од додатних 25 милиметара на међуосовинском растојању. Између осталог, имају 72 милиметара више простора за колена и 19 милиметара више простора за рамена и лактове, што ово возило чини знатно пространијим од Ц-класе кабриолета.
Са запремином од 385 литара (295 литара са спуштеним кровом), пртљажник је изузетно практичан за свакодневну употребу. Ако је потребно, пртљажни простор се може проширити помоћу преклопних наслона задњих седишта. Власници их могу лако склопити из пртљажника у размери 60:40.
Приступ пртљажнику је бесконтактан и потпуно аутоматски са ХАНДС-ФРЕЕ ACCESS системом.
KEYLESS-GO је такође део стандардне опреме. Врата возила се закључавају и откључавају додиривањем кваке на вратима.
Романтика загарантована
Понуда мултимедијалног система је интерактивна и персонализована. Трећа генерација MBUX (Мерцедес-Бенз Усер Experience) инфотејнмента омогућава коришћење апликација (на одређеним тржиштима) као што су ТикТок, Зоом систем за видео конференције или Аудиалс, провајдер интернет радија и подкаста.
MBUX Ентертаинмент пакет је опционо доступан преко "Мерцедес ме Сторе". Укључује интернет радио, стриминг музике и пакет података одабраног независног провајдера.
Захваљујући вештачкој интелигенцији, MBUX такође нуди нови ниво персонализације са аутоматизованим функцијама погодности. Приликом лансирања на тржиште, купци ће моћи да користе шаблоне за стандардне рутине.
Примери укључују "Цолд days" (грејање седишта се укључује на одређеној спољној температури) или "Дате night" (романтична музика се репродукује преко Bluetootha; амбијентално осветљење постаје ружичасто).
Корисници такође могу креирати сопствене рутине, повезујући неколико функција и услова. Корисник ово може урадити на централном екрану и резултирајуће рутине се појављују под насловом менија "My роутинес".
Механичка основа новог ЦЛЕ кабриолета омогућава уживање у вожњи на кривудавим путевима. Истовремено, нуди изузетан комфор у вожњи на дугим путовањима.
Комфорни систем ослањања, које је спуштено за 15 милиметара, део је стандардне опреме возила. Овај систем комбинује изузетно удобну вожњу са спортским управљањем.
Опционо је доступно спортско ослањање са амплитудно селективним системом пригушења.
Опционо доступан DYNAMIC BODY ЦОНТРОЛ систем ослањања омогућава искуство вожње које је подесиво у широком распону од екстремно спортског до удобног кроз континуирано, прилагодљиво пригушење осцилација напред и позади.
Активни систем ослањањања појединачно контролише карактеристике пригушења за сваки точак у комбинацији са мотором, мењачем и карактеристикама управљања. Систем узима у обзир ситуацију у вожњи, брзину и услове на путу.
Истовремено прекидач DYNAMIC СЕЛЕЦТ даје возачу избор између удобније или тврђе спортске поставке.
Моторизација
Сви мотори су изведени као "лаки" хибриди. Сваки има интегрисани стартер-генератор и 48-волтни уграђени електрични систем.
Понуда нуди избор четвороцилиндарских јединица, као и 3.0-литарски редни шестоцилиндарски бензински мотор у врху спектра снаге (Мерцедес‑Бенз ЦЛЕ 450 4МАТИЦ).