НАМЕРАЧИЛИ СЕ: Волво спрема ривала за BMW X7 и Мерцедес ГЛС
Решили су...
Нови СУВ имаће ознаку XC100 и заузеће место изнад Волвоа XC90 у гами шведског произвођача.
С обзиром у свету и даље влада повећана тражња за СУВ и кросовер моделима, Волво жели да понуду ове врсте возила прошири по једним мањим и великим СУВ аутомобилом.
И док би нови мањи СУВ требало да буде заснован на моделу XC40, на другој страни спектра отвара се простор за возило у категорији BMW-a X7 и Мерцедеса ГЛС.
ХИТ: Волксваген придставио нови "Артеон Р-Лине Едитион"
Како сазнаје Аутомотиве News, продавцима Волво аутомобила у САД-у недавно су презентовани планови за XC100. Овај СУВ би требало да буде постављен на унапређену верзију механичке платформе СПА и био би око 18 цм дужи и 13 цм шири од садашњег највећег СУВ модела XC90.
Велике спољашње димензије гарантују и велики простор у кабини, што значи да ће у XC100 комотно моћи да стану 3 реда седишта, у конфигурацији од 6 и 7 места, у зависности од жеље и потребе купаца.
Волво XC100 делиће доста компоненти са следећом генерацијом XC90, а с обзиром да ће САД бити његово главно тржиште предвиђено је да се израђује у америчкој фабрици шведског произвођача, која се налази у Јужној Каролини.
Производња би требало да почне 2023, а годину дана касније уследила би и електрична верзија.
На другој страни Волво СУВ гаме планиран је спортски кросовер који ће носити ознаку Ц40. Реч је о атрактивнијем електричном возилу од традиционалнијег XC40, које би било намењено "millenijalcima".
Волво Ц40 имао би каросерују какву имају данас веома популарни купе-кросовер модели, а како се ради о електричном аутомобилу, одређени стилски детаљи биће преузети од електричног модела XC40 Recharge.
Очекује се да Ц40 стигне на тржиште пред крај 2021. године, а планирана годишња продукција износила би око 8.000 јединица.