НЕВЕРОВАТНО: Направили су СУВ са "нечујним" 4x4 погоном
Невероватно...
Опелов "плуг-ин" хибридни модел располаже чисто електричним режимом вожње на сва 4 точка, захваљујући батерији од 13,2 kWh која струјом напаја два електромотора - смештена на предњој и задњој осовини.
Иако срце овог модела чини 1.6-литарски турбо-бензинац, главни адути су два електрична мотора, захваљујући којима аутомобил може да се неко време вози искључиво на струју и то у режиму 4x4.
Бензинац производи 200 коњских снага (147 kW), док два електромотора погоне сваки по једну од осовина. Снага предњег електричног погона износи 81 kW (110 КС), а задњег 83 kW (113 КС).
КО ТИ ДАДЕ ВОЛАН? Покушао је да се испаркира са пуног паркинга и направио ХАОС! Ау каква штета (ВИДЕО)
ЗАХУХТАВА СЕ: Много добрих аутомобила али смао један може бити ауто године
НЕ ИЗГЛЕДА ЛОШЕ: Ускоро нам стиже нови Цитроен Ц5 Aircross (ФОТО)
Укупна снага погонског система не добија се пуким сабирањем појединачних мотора, већ комбинцијом њихове снаге и износи 300 КС.
Према фабричким подацима, то је сасвим довољно да аутомобил развије максималних 235 км/х.
"Плуг-ин" хибрид: најбоље из оба света
Први хибридни погон на сва четири точка немачког бренда комбинује најбоље од електричног погона и мотора са унутрашњим сагоревањем.
Динамичну вожњу у сваком тренутку обезбеђују четири режима вожње: "електрични", "хибридни", "погон на сва четири точка" и "спорт"
Према најновијем, WLTP мерном стандарду, потрошња горива (у комбинованој вожњи) је 1,4-1,3 л/100км, а емисија ЦО2 32-29 г/км.
Како се наводи, предњи електромотор преноси снагу на предње точкове помоћу електрификованог осмостепеног аутоматског мењача. Други електромотор и диференцијал интегрисани су у задњу осовину, што Грандланд X Хибрид4 чини возилом са погоном на сва четири точка.
Аутомобил се може возити искључиво на струју максимално до 59 км, такође према током WLTP мерном циклусу.
Возите паметно, сачувајте енергију за касније: "е-Саве" и регенеративно кочење "
"Е-Саве" мод омогућава чување електричне енергије смештене у високонапонској батерији за каснију употребу, нпр. за вожњу у подручјима која су само за електрична возила (градска средина).
Сва или део енергије која се сачувала у батерији може се уштедети и искористити. Функција се активира преко екрана осетљивог на додир интерактивног система.
Регенеративно кочење искоришћава кинетичку енергију током успоравања која би се у супротном расипала у виду топлоте. Купац може да бира између два начина рекуперације који електричне моторе претварају у генераторе, тако да се електрична енергија може вратити у батерију и сачувати.