НЕВЕРОВАТНО: Породични ауто са 1.700 "коња" (ВИДЕО)
Њихов први модел са четири седишта...
Шведски произвођач ексклузивних малосеријских суперспортских аутомобила представио је свој први модел са четири седишта.
С обзиром да је женевски ауто-салон отказан, Koenigsegg је представио нови модел online, а презентација је одржана на штанду овог произвођача у Женеви, без присуства новинара и публике.
Иако је нови модел задржао неке стилске елементе карактеристичне за претходне хиперспортске аутомобиле овог бренда, реч је о једном потпуно другачијем возилу у односу на оно што смо навикли да нам презентује Koenigsegg.
ХИТ: Волксваген придставио нови "Артеон Р-Лине Едитион"
Гемера је први четворосед ове из компаније, а Koenigsegg га назива "Мега-ГТ" аутомобилом.
Упркос дужој каросерији како би се унутра сместиле 4 особе, компромиса је мало, па су тако, рецимо, задржана специфична врата која се отварају нагоре као код Koenigsegg двоседа.
Простора за смештај 4 путника у кабини има сасвим довољно с обзиром да је међуосовинско растојање 3 метра.
Унутрашњост није потпуно спартанска, као код неких класичних суперспортских аутомобила, већ путници могу да уживају у разним благодетима, као што су мултимедијални систем са екранима и напред и позади, WiFi интернет, премијум аудио систем са 11 звучника, Apple CarPlay опција за повезивање смартфона, трозонски клима-уређај...
Уместо класичних спољних ретровизора са огледалима, ту су две камере са којих се слике приказују на два дигитална дисплеја у предњим угловима кокпита.
Гемера добија снагу од плуг-ин хибридног погонског система од чак 1.700 коњских снага и 3.500 Нм максималног обртног момента!
Интересантно је да је у срцу система twin-turbo 2.0-литарски троцилиндарски бензински мотор, коме помажу 3 електромотора. Троцилиндраш испоручује ипресивних 600 КС и 600 Нм, о преосталих 1.100 КС генеришу електрични мотори.
Перформансе овог аутомобила су такође задивљујуће. Гемера убрзава до стотке за само 1,9 секунди, а максимална брзина је преко 400 км/х.
Ако се креће само уз помоћ електромотора, ауто може да развије до 300 км/х и да пређе неких 50-ак км пре него што се потроши електрична енергија ускладиштена у погонској батерији.
Поред погона на сва 4 точка, Koenigsegg Гемера има и систем управљања на 4 точка, што аутомобилу додатно помаже да савлада кривине при великим брзинама.
Koenigsegg планира ограничену серију од 300 возила, а почетна цене износиће око милион долара.