Опелов ГРАНДЛЕНД X добио нови ПСА дизел агрегат!
Опелово прво хибридно плаг-ин возило!
Компактни СУВ модел компаније Опел, "грандленд X", добио је нови дизел агрегат са турбо пуњачем, који је заменио старији мотор радне запремине 1,6 литара, који је развијао 118 коњских снага. Нови четвороцилиндарски агрегат, радне запремине 1,5 литара, развија 128 коњских снага и 300 Нм обртног момента, које се преко шестостепеног мануелног (осмостепени аутоматски је доступан као опција) мењача, шаљу предњим точковима.
МОГУЋ ПОЖАР! Ауди опозвао 1,1 милион аутомобила! Ево који модели су ризични!
Према фабричким подацима, потрошња горива у граду је 4,7 литара на 100 километара, на отвореном путу 3,9-3,8 литара на 100 километара, док у комбинованом режиму вожње износи 4,1-4,2 литара на 100 пређених километара. Емисија угљендиоксида је 108-110 грама по пређеном километру. То је за 4% боље од агрегата којег мења, а то захваљујући иновативном оксидационом катализатору који смањује емисију азот-оксида у пару са СЦР катализатором. Агрегат је опремљен и стоп/старт системом који штеди гориво у урбаним условима вожње и испуњава Еуро 6д-ТЕМП стандарде.
Још увек нема информација о томе колико ће "грандленд X" са новим агрегатом коштати, али је цена његовог претходника била 25.500 евра, у Немачкој.
Поред тога што је представила нови агрегат, ПСА групација је најавила да ће се исти наћи и у другим моделима те компаније, међу којима је и нови 308.
Такође, најављено је да ће "опел грандленд X", од 2020. године бити доступан и као плуг-ин хибрид. Наиме, то ће бити прво плуг-ин хибридно возило компаније Опел, а вероватно ће поседовати исти погонски склоп као и модел 3008 ГТ, који би требало да буде представљен следеће године.