НОВО ЛИЦЕ ПОПУЛАРНОГ КРОСОВЕРА: Препорођени Renault Цаптур (ВИДЕО)
Редизајнирани Цаптур је стигао са знатно измењеним изгледом и унапређеном технологијом.
Велика промена у дизејану види се већ на први поглед. Renault је следио филозофију са освеженог Цлиа, па Цаптур сада има другачији, мање заобљен предњи део, са новим дизајном маске хладњака.
Стил је такође у знатној мери преузет од електричног Сценица E-Tech. Осим тога, редизајниран лого бренда налази се на Цаптуру са новим вертикалним светлосним тракама са обе стране предњег браника, који је такође измењен.
Задњи део је претрпео дискретније корекције, укључујући једноставнији браник и дифузор, а кућишта задњих светала су сада провидна.
Двобојне шеме боја ће такође бити у понуди, а ове верзије ће стандардно доћи са врхунском опремом Есприт Алпине, која је такође нови додатак асортиману малих СУВ возила.
Када је реч о унутрашњости, сви модели, осим базичног Цаптура, сада су опремљени централним екраном осетљивим на додир од 10,4 инча, који је део инфотејнмент систем ОпенР Линк, такође преузетог из новог Сценица.
Google мапе и Google помоћник су уграђени са више од 50 апликација доступних преко Google Play продавнице. Apple CarPlay и Андроид Ауто такође долазе стандардно са новим подешавањима.
Остале технолошке надоградње укључују дигиталну инструмент таблу од 10,25 инча, подлогу за бежично пуњење и два УСБ-Ц порта за пуњење напред, плус још два УСБ-Ц порта позади, на одабраним верзијама.
У ревидираном Цаптуру није коришћена кожа. Уместо тога, ту су рециклиране тканине, изабране делимично због њиховог ниског угљичног отиска, а модели Есприт Алпине имају посебне пресвлаке направљене готово потпуно од рециклираних материјала.
Простор у кабини је остао непромењен, при чему је Цаптур задржао клизну задњу клупу, тако да је могуће дати приоритет или простору за ноге путника позади или капацитету пртљажника.
Са задњим седиштима помереним у крајњи предњи положај, Цаптур нуди чак 536 литара пртљажног простора, док он износи 422 литра када је задња клупа померена скроз назад.
Надограђени Цаптур је доступан са до 18 система асистенције возачу, од прилагодљивог темпомата до упозорења на поспаност, а има и ново дугме My Safety, које омогућава возачу да активира персонализована подешавања за АДАС пакет, пружајући могућност брзог искључивања одређених безбедносних система.
Renault је такође прилагодио геометрију вешања и серво управљач у настојању да побољша управљање возилом.
Опције мотора су непормењене. Основни Цаптур ТЦе 90 користи 1.0-литарски троцилиндарски турбо бензински мотор, који производи 89 КС и 160 Нм обртног момента, а ауто 0-100 км/х стиже за 14 секунди.
Упарен је са шестостепеним мануелним мењачем.
Цаптур E-Tech има хибридни погон, који се састоји од 1.6-литарског четвороцилиндарског бензинског мотора и два електромотора – један покреће предње точкове, а други је стартер-генератор за покретање бензинца.
Систем производи укупно 145 КС, омогућавајући убрзање 0-100 км/х за 10 секунди. За ову верзију Renault наводи потрошњу од само 3,9 литара горива на 100 км.
Поменути електромотори се напајају из мале батерије од 1,2 kWh, која омогућава да Цаптур E-Tech пређе кратке дистанце искључиво на електричну енергију.
Нова функција Е-Саве је додата Hybrid Цаптуру, а одржава напуњеност батерије од најмање 40 процената за употребу касније током путовања или за максимизирање перформанси када је то потребно.
Редизајнирани Renault Цаптур ће се наћи у продаји у другој половини године, а купци ће моћи да бирају између Еволутион, Techno или новог Есприт Алпине пакета.