Дуго је и трајала бајка: Прве несреће у којима је главни актер Xiaomi СУ7 (ВИДЕО)
Када је кинески произвођач телефона Xiaomi представио своје прво возило, потпуно електрични СУ7, то је изазвало велико интересовање локалних купаца.
Обећано је да ће имати технологију и перформансе који ће бити конкурентни маркама Тесла и Porsche, а све то за делић цене. Међутим, у недељи која је уследила, ствари далеко од тога да су ишле глатко.
На испоруку се чека дуже него што је предвиђено, фирма је оптуживана да не испуњава гаранцију о повраћају новца, а било је и неколико извештаја о незгодама.
Упркос почетној цени од око 30.000 долара, основни модел СУ7 нуди више од 700 км домета и 295 КС, због чега је поручено 50.000 примерака у року од пола сата, а додатних 38.000 у року од једног дана.
То је свакако импресивно, али, нажалост, ствара проблеме у логистици. Ројтерс преноси да ће они који су наручили СУ7 Про (830 км домета) морацти да чекају између четири и пет месеци, а они који су наручили СУ7 Max око седам или осам месеци.
Поред овога, како пише Сингтао, купци који желе да откажу своју поруџбину жале се да нису у могућности да добију депозит назад, мада је Xiaomi обећао да ће то моћи да се деси у року од седам дана.
Последња потешкоћа са којом се Xiaomi суочио од лансирања СУ7 су саобраћајне несреће, према писању листова Сингтао и Цар News China. Фотографије и видео снимци возача који губе контролу над демонстрационим возилима почели су да се појављују на кинеским друштвеним мрежама.
Са најмоћнијом верзијом аутомобила која возачима нуди 663 КС, вероватно не би требало да изненађује то што не могу сви одмах да се снађу, али су неки критичари ипак довели у питање да ли је систем контроле вуче довољно развијен.