Стигао нови електрични Ц4
Новитет...
Француски произвођач одржао је у уторак online премијеру свог новог адута у сегменту компактних аутомобила.
Цитроëн је половином јуна објавио прве фотографије новог Ц4 који ће наследити угашени хечбек Ц4 и кросовер Ц4 Цацтус, а сада смо у прилици да сазнамо нешто више о овом моделу.
Нови Цитроëн Ц4 ће се производити у верзијама са бензинским и дизел моторима, али по први пут и у чисто електричној варијанти, под ознаком ë-Ц4. На тај начин, француски произвођач показује своју спремност да ухвати прикључак са ривалима који су већ присутни на тржишту са моделима на струју.
Кад виде шта пише на ТАБЛИЦАМА ове старе "шкоде" људи остају без текста! БАШ ПРИКЛАДНО! (ФОТО)
Фолксваген у овој фабрици прави само електрична возила
Цитроëн је половином јуна објавио прве фотографије новог Ц4 који ће наследити угашени хечбек Ц4 и кросовер Ц4 Цацтус, а сада смо у прилици да сазнамо нешто више о овом моделу.
Нови Цитроëн Ц4 ће се производити у верзијама са бензинским и дизел моторима, али по први пут и у чисто електричној варијанти, под ознаком ë-Ц4. На тај начин, француски произвођач показује своју спремност да ухвати прикључак са ривалима који су већ присутни на тржишту са моделима на струју.
Поред тога што ће понудити и електричну верзију, Цитроëн је нови Ц4 обликовао као атрактивни купе-кросовер, чиме је проширио потенцијалну циљну групу купаца на млађу популацију.
Уз повећано одстојање од тла које износи 156 mm, нови модел је и "порастао" у односу на претходни Ц4 хечбек. Дужина кросовера је 4.360 mm, ширина 1.800 mm, висина 1.525 mm, а међуосовинско растојање 2.670 mm.
Веће спољашње димензије омогућиће путницима више простора у унутрашњости возила.
Пртљажник има 380 литара корисног простора за одлагање ствари путника, а његова запремина се може повећати на максималних 1.250 литара обарањем наслона задњих седишта.
Дизајн унутрашњости је минималистички и модеран, са два велика дигитална екрана - онај испред возача служи као инструмент табла, док централни опслужује мултимедијални систем.
Поред тога, возачу је на располагању и велики "хеад-уп" дисплеј испред самог ветробранског стакла, тако да не мора да скида поглед са пута испред себе како би сазнао основне податке нбеопходне за вожњу.
Као плус новом Ц4 можемо да упишемо и то што су дизајнери оставили физичке команде клима-уређеја.