СТИГЛА НОВА ИНСИГНИА: Опел се не хвали џабе новим аутомобилом! (ФОТО)
Задвољиће потребе купаца.
Немачки произвођач аутомобила Опел поносно је представио свој нови адут иза имена Инсигниа Гранд Спорт.
У тексту који прати представљање новог модела подсећа се да је прва генерација Инсигније, аутомобила године 2009., продата у више од 900.000 примерака и јавља да Инсигниа Гранд Спорт стиже "темељена на у потпуности новој архитектури возила".
Међуосовински размак продужен је за 92 милиметра и омогућава више места у унутрашњости аутомобила од чега ће највише профитирати путници на задњим седиштима, а исто је омогућило дизајнерима да самом возилу дају нови изглед спортског карактера. Аутомобил делује дуже и ниже, силуета му је витка, а у Опелу се посебно хвале и аеродинамиком, тачније коефицијентом отпора ваздуха који износи 0,26 ЦД и представља најбоље бројке у класи. У односу на претходника говоримо и о великом губитку тежине, а тих 175 изгубљених килограма итекако ће се осетити на возним својствима аутомобила дугог 4897 и нижег 29 mm који сад долази и са за 11 милиметара проширеним трагом точка.
МАГИЈА: Погледајте како изгледа ауто опремљен са 41.999 ЛЕД лампица! (ВИДЕО)
pic.twitter.com/iKRez7iDfq— ФикоР (@FikoR87) Децембер 7, 2016
У унутрашњости, ове бројке доносе неке промене на боље па тако путници могу да уживају у додатна 32 милиметра простора у пределу кукова, 25 mm у пределу рамена и осам милиметара више простора за главу. Лепо звучи и запремнина пртљажног простора која с основних 490 литара може да нарасте до 1450.
ОВО ЈЕ СМРТ ЗА ВАШ АУТО: А сви то радимо! Ова навика возача уништава МОТОР
Пажња се у интеријеру поклонила инфотаинмент систему, а ту је и читав низ додатних система за помоћ у вожњи као што су Head-up-Display (информације о брзини, саобраћајни знакови, навигација и/или лимитер брзине на предњем стаклу...), камера од 360° степени за помоћ при паркирању, ACC (мери удаљеност од аутомобила испред, прилагођава брзину и по потреби кочи), систем задржавања возила у возној траци...
pic.twitter.com/B3puJyyR27— ФикоР (@FikoR87) Децембер 7, 2016
Премијеру нове Инсигније, дефинитивно инспириране коцептом Монза која би се требала дичити и напредним суставом погона на сва четири котача, треба очекивати у ожујку сљедеће године на женевском салону аутомобила. И прије тог евента требало би се о моторизацији знати више од голог податка о дизелским и бензинским турбо моторима упаренима с 8-ступањским мјењачима.