Стигла нова Тојота Hilux
Новитет...
Нови Hilux комбинује упечатљив нов дизајн, укључивање снажног погонског агрегата од 2,8 литара и побољшања путних и теренских перформанси, уз већу удобност, унапређену опрему и проширену палету намењену растућим тржиштима вишеструке употребе и забаве у Европи.
Нова опрема "Инвинцибле", најиздашнија у класи, нуди купцима посебно осмишљен изглед и врхунски ниво опреме, без угрожавања чврстоће, робустности и легендарног квалитета, дуготрајности и поузданости који су Hilux учинили најтраженијим пицк-упом на свету.
Од његовог увођења на тржиште 1968. године, незаустављиви Hilux стално и изнова доказује своју непобедивост, освојивши Северни пол, вулкане на Исланду, Антарктик, али и победивши на Релију Дакар 2019. године.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2016/06/02/profimedia-0086803037_1.jpg?itok=XV4xwd7R)
За време епидемије скочила продаја луксузних аутомобила
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/07/14/profimedia-0260715929.jpg?itok=vJLUALuV)
НИСУ СЕ РАСИПАЛИ: Ево где су све Немци штедели на новом Голфу
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/kola_0.jpg?itok=BUk9eM8I)
КАО ДА ЋЕ ПОЛЕТЕТИ: Нови МЕКЛАРЕН изгледа као бетмобил - одушевиће вас овај ДЕТАЉ на њему (ВИДЕО)
Hiluxova носивост од једне тоне и могућност вуче приколице до 3,5 тоне сада су проширени на све каросеријске варијанте с погоном на четири точка (Сингле Цаб, Extra Цаб анд Доубле Цаб).
Дизајн и технологија у кабини
Лице новог Hiluxa потпуно је преобликовано новим, храбрим и снажним тродимензионалним изгледом маске хладњака и браника, који значајно појачавају наступ овог пицк-упа на путу, као и његов моћан стас, истовремено оснажујући његову легендарну отпорност, робустност и способност вожње по свим теренима.
Овај упечатљив нов спољни изглед додатно је наглашен увођењем новообликованих предњих и задњих ЛЕД светлосних група, нових машински обрађених и црних алуминијских наплатака од 18“, као и понудом нових боја каросерије - Емотионал Ред ИИ, Дарк Блуе и Oxide Бронзе металик.
Унапређена унутрашњост одликује се новим дизајном инструмент табле и централне конзоле с новим, централно смештеним, екраном инфотаинмент система од 8“, на којем се налазе механичке команде ради бољег управљања у свим условима вожње. Побољшани мултимедијални систем карактерише бржи софтвер и одзив екрана, а омогућава Apple CarPlay® и Андроид Ауто™ повезивање паметних телефона.
Широк списак опреме укључује систем паметног кључа и покретање мотора тастером, сателитску навигацију, аутоматски клима уређај, предње и задње паркирне сензоре, као и озвучење с девет звучника ЈБЛ Премиум Соунд Systema који располаже 8-каналним појачалом од 800W и технологијом ЦЛАРи-Фи.
Додатно наглашавајући ексклузивност палете новог Hiluxa, широка понуда додатне опреме ће омогућити купцима накнадно прилагођавање возила захтевима њиховог пословања или слободног времена. Та опрема укључује заштитни кавез, електрични алуминијумски роло-покривач, закључавање задње странице товарног простора, тврди кров за сандук и утичницу за напајање од 12В у транспортном делу.
Погонски склопови
Понуда погонских склопова новог Hiluxa проширена је додавањем новог, снажнијег, 2,8-литарског дизел мотора максималне снаге 204 КС*, који Toyotinom пицк-упу пружа перформансе које су међу најбољим у овом сегменту.
Дајући 500 Нм* обртног момента, овај нови мотор ће убрзати Hilux од 0 до 100 км/х за само 10,0 секунди* (2,8 секунди краће него постојећи 2,4-литарски мотор), уз просечну потрошњу горива од само 7,8 л/100 км* и емисију ЦО2 од 204 г/км*.
Циљајући на најзахтевније Hiluxove купце који траже возило за широку примену, нови 2,8-литарски мотор биће доступан у варијантама с продуженом (Extra Цаб) и двоструком кабином (Доубле Цаб), уз могућност избора између ручног мењача са шест брзина или аутоматика са такође шест брзина, уз који долази и погон на сва четири точка.
Динамика вожње
За нови Hilux, инжењери су желели да задрже легендарне теренске карактеристике, уз истовремено побољшање удобности у вожњи на асфалту. Ради осигуравања изванредних теренских способности, Hilux је једно од ретких возила и даље верних изведби са шасијом која боље издржава увијања и даје већу трајност.
Удобност и возне способности новог Hiluxa унапређене су побољшањем система ослањања и серво-управљача. Ослањање је добило нове предње и задње амортизере, побољшану конструкцију лиснатих опруга и нове спојеве ради постизања мирније вожње и смањења удара приликом преласка преко рупа или избочина.
Hiluxove теренске карактеристике, и тако већ без премца, додатно су унапређене: новом електронском функцијом која опонаша учинак механичког диференцијала с ограниченим проклизавањем (на верзијама с погоном на два точка); смањењем броја обртаја мотора на празном ходу са 850 на 680 о/мин; фино подешеним одзивом акцелератора ради боље контроле од стране возача; унапређеним системом контроле стабилности (ВСЦ); и новим системом надзора угла точкова.