НЕВЕРОВАТНО: Ауди концепт аутомобила ИЗ ДЕВЕДЕСЕТИХ од чистог АЛУМИНИЈУМА (ВИДЕО)
Екстремно редак.
Представљамо вам један од најспектакуларнијих концепата који је икада изашао из фабрике компаније Ауди, а реч је о уникатном Авус моделу из деведесетих.
ДОБРО ЈЕ ДА ЗНАТЕ: По најновијој студији ПОУЗДАНОСТИ, ово је марка са НАЈВИШЕ КВАРОВА у Европи
ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Жути аутомобили најбоље држе цену
СВИ ИХ ИМАМО: Ово су 10 НАЈИРИТАНТНИЈИХ возачких НАВИКА!
Првобитно представљен 1991. године на токијском сајму аутомобила Tokyo Мотор Show, овај ниски супераутомобил тада је дословно украо сву пажњу посетилаца и аутомобилске јавности на овом догађају својом полираном, ручно креираном алуминијумском каросеријом без икакве фарбе. Ова невероватна машина представљала је претходника Ауди Space Фраме пројекта из 1993. године, концепт модела који је људима пружио увид у А8 линију лансирану следеће године.
Предивни купе је назван по тркачкој стази смештеној у близини Берила и неке од својих дизајнерских елемената дугује Type Ц моделу из тридесетих година и Ауто Унион дана. Панели каросерије су екстремно танки, што је помогло инжињерима компаније да одрже аутомобил на веома ниских 1.250 кг. Светли двадесетоинчни точкови заједно са гумама представљају готово половину висине овог невероватног возила, које на свом крову поседује кровни усисник ваздуха.
Као што можемо видети на снимку, Авус Quattro са своја три диференцијала, троструким издувним системом и управљањем на задњој осовини заправо не може да се креће самостално. Иако је замишљен са масивним W12 агрегатом који ствара нешто више од 500 кс, испод поклопца налази се лажни шестолитарски мотор изрезбарен од дрвета и пластике. Међутим, са планираним агрегатом који је требало ту да се нађе, инжињери компаније Ауди израчунали су да би за спринт до стотке њиховом сребрном летачу требало три секунде, док би му максимална брзина износила 334 км/х.
Ауди није имао намеру да свој супераутомобил са ретровизорима монтираним на горњој страни код крова уведе у производњу, али према гласинама које деценијама круже неколико имућних људи је покушало да убеди произвођача из Инголштата да креира Авус моделе за њих по цени од 12 милиона долара, али то се наравно није догодило.
Можемо само замислити како би изгледала вожња W12 аутомобила са шестостепеним мануалним мењачем. Као што име овог концепта наговештава, овде је реч о Quattro погону на свим точковима и целокупна тежина му је била готово иста као она са којом стижу данашњи Volkswagen Голф модели. Када је реч о овој линији, компактни хечбек је такође добио W12 третман у оквиру дивљег ГТИ концепта са 650 кс из 2007. године.