Аутоматско кочење Теслиног "модела С" ЗАКАЗАЛО НА ТЕСТУ! (ФОТО)
Огласили се и из Тесле.
Аутоматско хитно кочење убрзано постаје стандардни безбедносни део савремених аутомобила и обавезан део тестирања сигурности возила.
Луксембуршка управа за тестирања и стандардизацију (ИЛНАС) је управо то тестирала на аутомобилима Тесла Модел С и Волво С90 пред представницима медија.
Међутим, иако је његов заштитни знак врхунска технологија, Модел С није прошао овај тест, већ је при брзини 30 км/х ударио у препреку која је симулирала прави аутомобил.
С друге стране, С90 је успео да се заустави на време и приликом брзине 60 км/х.
Представници Тесле нису могли да потврде да ли је тест тачан и валидан јер ИЛНАС није поделио детаље са америчком компанијом.
Пнеуматици какве знамо одлазе у ИСТОРИЈУ! Правиће их од дрвета - и то ускоро
"Пошто нисмо консултовани од стране ИЛНС и о тесту смо сазнали преко медија, открили смо на основу идентификационог броја возила да је произведен 2015. и да је регистрован у фирми за рентирање аутомобила у Немачкој. Истражићемо како је тест спроведен и да ли је све урађено правилно", саопштили су из Тесле.
Модел С из 2015. је опремљен првом генерацијом Аутопилот система за напајање аутоматске функције хитног кочења. У упутству за употребу Модела С наводи се да је кочење у случају нужде дизајнирано тако да се аутоматски активира кочница како би се смањио неизбежан фронтални судар са другим возилом и стога возачи никад не би требало да се ослањају на њега како би их увек спасили од удеса.
На тестовима америчког Осигуравајућег института за безбедност на аутопуту (ИИХС) Тесла је 2016. и 2017. добијао оцену "супериоран" приликом тестирања спречавања удеса. Раније ове године, Тесла Модел 3 је добио исту оцену од ИИХС, а избегао је сударе при брзинама од 19 и 40 км/х.