CHEVROLET СЕ ОПРАШТА ОД СВОГ НАЈПОЗНАТИЈЕГ МОДЕЛА: Никад не знаш шта имаш, док то не изгубиш
Одбројава ситно.
Chevrolet Цамаро је ушао у својих последњих шест месеци постојања. Генерал Моторс је раније најавио да ће престати са производњом свог спортисте на крају јануара наредне године, што значи да ће ипак бити понуђен као модел за 2024. годину, након чега ће стићи заслужена пензија једне од иконе аутомобилске индустрије.
НИКАД ЛАКШЕ: Пут до Грчке преко Северне Македоније сопственим возилом
СТРАШНЕ СЦЕНЕ: Помахнитали возач покушао да ИЗГУРА други ауто, па се ПРЕВРНУО НА КРОВ, а потом изашао и ИЗВАДИО НОЖ (ВИДЕО)
Није искључена могућност да такво име опет видимо на електричној лимузини (ако је веровати писању разних извора), али за сада, Јенкији губе модел који се производио још од 1967. године.
Као разлог за тако нешто се наводи лоша продаја. Протекле године је испоручено тек 24.652 примерка док се 2021. године тек 21.893 купца одлучило за овај аутомобил, што је далеко од оних бројки којима се ривали попут Форда Мустанга и Додгеа Challengera могу похвалити.
Али она стара изрека каже да човек не зна шта има док то не изгуби, а Американци су се одједном досетили да Цамаро још увек постоји. Chevrolet је недавно објавио продајне резултате за друго тромесечје ове године и Цамаро је популарнији него што је био дуго времена. Наиме, у другом тромесечју је испоручено 9.557 примерака, што је за чак 110% више у поређењу са истим периодом протекле године када је продато 4.545 аутомобила.
Ако бисмо сагледали бројке за првих шест месеци 2023. године, видећемо да је продато 17.337 возила или 54% више него током истог периода 2022. године. Изложбено-продајни салони кажу да тренутно не могу да задовоље потражњу и да фабрика у граду Ленсинг унутар америчке савезне државе Мичиген тренутно ради пуном паром. Штавише, Генерал Моторс је приморан да пребаци део радне снаге намењене за производњу других модела у Ленсингу, као што су Cadillac ЦТ4 и ЦТ5, баш за Цамаро, пошто жели да искористи наглу популарност.
Као што смо споменули, последњи Цамаро ће бити комплетиран у јануару наредне године, а до тада Chevrolet ће да понуди неколико специјалних издања. Један од њих је Collector Едитион са новим бојама, опремом и значкама, док је други такозвани Гараге56 Едитион по узору на истоимени модел који се недавно такмичио на трци 24 сата ЛеМанса у Француској. Постојале су и приче да ћемо видети 5,5-литарски мотор из модела Corvette З06, али како се приближавамо кобном датуму, тако су све мање шансе да ћемо га заиста и доживети у серијској производњи.
Цамароов ривал Додге Challenger ће такође у пензију на крају године док је Форд освежлио Мустанга и одлучио да га одржи у животу још пет година.