НЕЗАМИСЛИВО: Голф "двојка" на струју - заиста постоји, а ево и како изгледа (ВИДЕО)
Још почетком седамдесетих година Фолксваген почео ране експерименте на том пољу.
Фолксваген је међу првим произвођачима аутомобила увидео значај електричног погона. Још почетком седамдесетих година је почео ране експерименте на том пољу.
ЕВО КАКО ДА ЛАКШЕ ПРОДАТЕ ПОЛОВЊАКА: Ако вам је ауто ОВЕ БОЈЕ, може драстично утицати на цену
ЧЕСТО СЕ ЈАВЉА ОВА ГРЕШКА: Ево како се правилно стартује мотор аутомобила - ЈЕДАН КОРАК НИКАКО НЕ ПРЕСКАЧИТЕ
ДА ПРОЂЕТЕ ШТО ЈЕФТИНИЈЕ: Ево како да уштедите 200 евра приликом ЗАМЕНЕ АУСПУХА
Први Фолксвагенов аутомобил на електрични погон био је Т2 транспортер у који су уграђени оловни акумулатори. Комплет је био тежак 850 килограма и пружао је аутономност од 80 миља при максималној брзини од око 55 километара на час. Произведено је укупно 120 електричних транпосртера.
Следећи пројекат је био електрични голф. Тај модел добио је ознаку "сити стромер" (стромер на немачком значи струја). Електрични голф "јединица" тестиран је 1981. ( произведено 25 примерака) а "двојка" 1985. године (произведено 70) .
Због оловних батерија тежина возила је дуплирана, на 1500 килограма. Тежина је оптерећивала електрични мотор који је могао да развије максималних 55 километара на час. Тек код "тројке" су батерије сведене на 300 килограма. У сарадњи са Сименсом произведено је 120 голфова "тројки" који су за разлику од претходних модела, продати на тржишту. Крајем 2017. године 50 електричних “тројки” је и даље било у возном стању.