Гуме ће се ускоро САМЕ ИЗДУВАТИ у случају потребе за НАГЛИМ КОЧЕЊЕМ!
Гуме које нису надуване стварају много више трења са подлогом.
Мерцедес-Бенз жели да се гуме аутомобила испумпају "брзином муње" у случају нужде. Систем би се користио само уколико се главни систем кочница поквари.
У опису патента наводи се да је ова технологија дизајнирана пре свега за електрична возила и хибриде, али да се може користити и у аутомобилима са СУС моторима.
Разлог зашто Мерцедес углавном мисли на електричне аутомобиле је тај што електрични аутомобили не коче преко механичке сајле или хидрауличког система, већ користе технологију "drive-by-wire", баш као у авионима.
То значи да се њима управља помоћу електричног импулса, али ако систем "drive-by-wire" закаже, последице би могле бити катастрофалне. Како би заобишао овај проблем, Даимлер је осмислио нови систем.
Међутим, проблем може бити адекватно дозирања испуштања ваздуха из гума. Ако се притисак у пнеуматику превише снизи, гума лако може да се скине са фелне током заустављања аутомобила. Издуване гуме такође могу да утичу на управљање возилом.
Иначе, систем је повезан на сва четири точка, а након смањења притиска у гумама највећа брзина аутомобила је ограничена и укључује се систем упозорења који обавештава возача.