ХАНГАР ПУН КОЊА: Више од 20 Ferrarija стајало је нетакнуто више од 10 ГОДИНА (ФОТО)
Аутомобили су „пробуђени из сна“ 2004. године, када је ураган Чарли погодио Флориду и изазвао делимично урушавање хангара.
Недавно откривена колекција класичних Ферарија која се налази на Speedway-u у Индијани након што је деценијама била нетакнута. Иако су детаљи помало магловити, РМ Sothebi's је рекао да се колекција од 20 аутомобила првобитно налазила на Флориди и да је била нетакнута од 1990. Аутомобили су пробуђени из сна 2004. године, када је ураган Чарли погодио Флориду и изазвао делимични колапс.
Малер: Купио НОВ FERRARI који се ПОКВАРИО након само ЈЕДНОГ САТА ВОЖЊЕ (ВИДЕО)
Фернандо Алонсо продаје свој FERRARI ЕНЦО (ФОТО ВИДЕО)
Ово је оштетило многе од њих, али је открило аутомобиле по први пут после више од деценије. Након што је олуја прошла, ферарији су пребачени у безбедно складиште у Индијани где су остали нетакнути.
Ово је прилично невероватно и аукцијска кућа је приметила да „неупућени посматрач никада не би схватио да су неки од ових изгубљених Ферарија красили најпознатије светске трке, као што су Ле Ман, Тарга Флорио и Mille Миглиа. РМ Sothebi's ће колекцију ставити на аукцију током Монтерејске недеље аутомобила и очекује се да ће донети милионе.
На сајту аукцијске куће rmsothebys.com можете погледати све аутомобиле, ми ћемо поменути неколико који ће бити доступни у августу. Ferrari 250 ГТ Цоупе Специале из 1956. је првобитно припадао краљевској породици након што га је краљ Мохамед В од Марока купио од Пининфарине. То је један од само четири модела из 1956. који су били опремљени каросеријом у стилу Супер Америке.
Ауто је у лошем стању, али има В12 и био би интересантан кандидат за рестаурацију. Очекује се да ће коштати између 1,5 и 2,1 милион евра.
Можда ће вас више занимати овај Ferrari 275 ГТБ/6Ц Alloi од Scagliettija из 1965. Наводно је приказан на Салону аутомобила у Торину, пре него што се такмичио на Тарга Флорио 1966. године. За овај модел се каже да је први 275 ГТБ са дугим носом који има тело од легуре и шест карбуратора. Процењује се на између 1,9 и 2,3 милиона евра.
Можда најзанимљивији, али и у најгорем стању је Пининфарина Ferrari 500 Мондиал Спидер серије И из 1954. године. Иако није баш призор за посматрање, овај 'уврнути комад метала' има најобимнију тркачку историју у колекцији.
РМ Sothebi's је рекао да је "првобитно имао тело Пининфарина Спидер" и да га је купио извршни директор Сцудериа Guastalla Франко Cornacchia. Кортезе је овим аутомобилом завршио четврти у класи на Mille Миглиа 1954.
Скаљети је затим преправио аутомобил и наставио да се трка на Тарга Флорио 1956. године. Иако је ових дана нешто више од "истрошене" шкољке, очекује се да ће модел коштати до 1,5 милиона евра.
Ово је цела листа аутомобила:
- Ferrari 512 BB Цомпетизионе из 1978.
- Ferrari 275 ГТБ/6Ц Alloy из 1965. (Scaglietti)
- Ferrari 250 ГТ Цоупе Специале из 1956. (Пининфарина)
- Ferrari 410 Суперамерица Цоупе Сериес И из 1956. (Пининфарина)
- Ferrari 330 ГТС из 1967. (Пининфарина)
- Ferrari 500 Мондиал Спидер Сериес И из 1954. (Пининфарина)
- Ferrari 275 ГТС из 1965. (Пининфарина)
- Ferrari 250 ГТ/Л Berlinetta Lusso из 1964. (Scaglietti)
- Ferrari 365 ГТБ/4 Daytona Berlinetta из 1971. (Scaglietti)
- Ferrari 365 ГТБ/4 Daytona Berlinetta из 1972. (Scaglietti)
- Ferrari Дино 206 ГТ из 1968. (Scaglietti)
- Ferrari 250 ГТ Цоупе Сериес II из 1960. (Пининфарина)
- Ferrari 365 ГТЦ/4 из 1972. (Пининфарина)
- Ferrari 330 ГТ 2 2 Сериес II из 1966. (Пининфарина)
- Ferrari 308 ГТБ ‘Ветроресина‘ из 1976. (Scaglietti)
- Ferrari 365 ГТ 2 2 из 1969. (Пининфарина)
- Ferrari 330 ГТ 2 2 Сериес И ‘Интерим‘ из 1965. (Пининфарина)
- Ferrari 512 BB из 1980.
- Ferrari Testarossa из 1991.
- Ferrari 400 Аутоматиц из 1977.