И НА ЊИХОВОМ ТЕРЕНУ ПАД: На кинеском тржишту продато мање аутомобила
Бележе пад другу годину заредом...
Кинези су у 2019. години купили чак 25,5 милиона нових возила, али за 7,2% мање него у 2018.
Кинеско тржиште аутомобила бележи пад већ другу годину заредом, након дугогодишњег убрзаног раста који је 2016. износио чак 30% на годишњем нивоу.
Упркос мањем паду од 2%, Volkswagen је задржао лидерску позицију са убедљивом предношћу над ривалима. У 2019. продато је 3,11 милиона аутомобила овог немачког произвођача.
УПУТСТВА ЗА БЕЗБЕДНУ ВОЖЊУ ЗИМИ: Прво се раскомотите, па онда седите за волан
ВОЛЕ ДА КУПУЈУ ДОМАЋЕ: Италијани највернији свом ауто-бренду
НИКО ОВО НИЈЕ ОЧЕКИВАО: Ево колико је прешао Теслин кросовер са пуним батеријама
На другом месту је Хонда са ‚1,54 милиона испоручених возила, уз раст од 6,3%, док је трећи још један јапански бренд - Toyota, са продатих 1,50 милиона аутомобила ( 8,8%).
Први конески произвођач на листи је Geely, који заузима 4. позицију са продајом од 1,28 милиона возила, а пети је још један јапански ауто-бренд, Nissan (1,23 милиона аутомобила).
Међу топ-10 аутомобилских марки у Кини у 2019. су још четири домаћа произвођача (Changan, Wuling, Донгфенг и Хавал), који су заједно продали близу 4 милиона возила, а између њих, на девету позицију се сместио амерички Буицк са 866.000 продатих аутомобила у 2019.