ТО ЈЕ САОБРАЋАЈНА КУЛТУРА! На путу кркљанац, а видите како се Немци престројавају! Код нас је ово НЕЗАМИСЛИВО!
Идеално решење!
Немци су се у аутоиндустрији доказали, градњи путева такође, а саобраћајна култура им је на високом нивоу. Управо због последњег у стању су да примене правила које ће оптимизовати ток саобраћаја. Једно од њих је престројавање, односно престројавање у ситуацији када се спајају две возне траке.
Дефинише га "Рајсфершлус" систем, а који се заснива на идеји да се престројавање врши у задњој могућој тачки, и то тако да се наизменично, након сваког аутомобила, укључује по један ауто из траке која се прекида. Реч је о принципу који подсећа на патент затварач, а у пракси се показао као најделотворнији.
ПАКАО У ГРАДУ: Теслина нова "играчка" већ прави проблеме у саобраћају! Возачи побеснели (ВИДЕО)
Бахати возач олупао је два аутомобила на паркингу - кад је добио ПОРУКУ, пресео му је ЖИВОТ! (ФОТО)
ЗГЊЕЧЕНИ МЕТАЛ! Погледајте шта се деси када камион удари у аутомобил - а иде само 43 км/х! (ВИДЕО)
Да, добро сте схватили, оно што се код нас доживљава као бахата вожња, када "паметњаковићи" возе до краја своје траке и онда се укључују, реално је оптимална процедура у таквим ситуацијама. Наравно, под условом да су обе траке пуне, а возачи спремни да пропуштају возила. Док се на Балкану такво престројавање сматра бахатим и безобразним, у Немачкој ћете ако не пропустите ауто на крају платити и казну. И тако последњих 15 година откако је "правило затварача" ушло у законску регулативу.
Више је разлога због којих је систем затварача делотворан. Психолошки, возач не мора да стрепи хоће ли стићи да уђе у траку, док у пракси то значи како ће обе траке бити искоришћене. Према резултатима многобројних истраживања овај принцип престројавања повећава проточност саобраћаја за до 20%, пише Ozy.