КОЛАПС - ОЗБИЉНЕ НЕСРЕЋЕ БИ УСЛЕДИЛЕ! Боје на семафору изабране су из посебног разлога, мора овако И НИКАКО ДРУГАЧИЈЕ
Не зависи од онога на шта мислите.
Боје, које се појављују на семафорима широм света, изабране су из врло специфичних разлога. Пре него што су аутомобили били уобичајено у употреби, машиновођама је био потребан начин за навигацију кроз растућу железницу.
УШТЕДИТЕ НОВАЦ: Ако идете у Турску на море СОПСТВЕНИМ возилом, на ОВО МОРАТЕ посебно да обратите пажњу
РУСИЈА РАДИ ПУНОМ ПАРОМ: Планира ове године да произведе око 800.000 возила
ШТЕДИ ГОРИВО, А ЧУВА МОТОР: Ево како је најекономичније возити ауто-путем
На оригиналном систему возова, црвена је значила заустављање, бела је значила ићи, а зелена је означавала "наставите са опрезом".
Црвена боја је коришћена јер је то боја са најдужом таласном дужином, што значи да се може видети из даљине. Ово је омогућило машиновођама да реагују довољно брзо да зауставе пре него што стигну до светла.
Пошто су аутомобили први пут постали популарни 1920-их, полицајци су користили звиждаљке за усмеравање саобраћаја. Али убрзо је било потребно друго решење и измишљен је савремени семафор. Следио је исти систем који је користила железница. Међутим, бела је изазвала проблеме возачу који је често мешао боју за нешто друго.
Свака грешка могла би да изазове озбиљну несрећу па је морала бити изабрана нова боја. Пошто је жута била уочљивија, направљена је као боја за настављање са опрезом. Први семафор је почео да ради у децембру 1868. године на тргу Парламента у Лондону. Систем је био састављен од два покретна знака причвршћена за окретне руке којима се манипулисало помоћу полуге. Стуб је био прекривен гасним семафором како би се осигурала видљивост.
Ноћу би црвено светло командовало "Стоп", а зелено би значило употребу "Опрез". 1912. године, први електрични семафор је развио полицајац из Солт Лејк Ситија Лестер Вајр, који је имао две боје, црвену и зелену, као и зујалицу која је упозоравала возаче на непосредну промену. Прва тробојна светла креирао је полицајац из Детроита Вилијам Потс 1920. године, која је користила ћилибар, исте боје као и на железници.
У почетку, међутим, није било правила о врсти светла или узорку који се мора користити. Тако би изгледали другачије где год желите. Универзални систем је 1935. године створила Савезна управа за путеве.