ЛОШЕ ВЕСТИ: Почетак године слути "црну годину" за продају аутомобила
Бројке нису позитивне...
Иако ситуација са коронавирусом у фебруару још није ескалирала у Немачкој, у тој земљи је у прва два месеца већ забележен пад продаје нових аутомобила од 9,1% на годишњем нивоу.
Појединачно највеће аутомобилско тржиште у Европи почело је да трпи ударце услед пандемије, што је лош предзнак за цело тржиште ЕУ када је реч о 2020. години.
Иако број од 484.996 продатих возила и даље делује импозантно, то је за скоро 10 одсто слабији резултат у односу на период јануар-фебруар 2019. године.
НЕЋЕТЕ ВЕРОВАТИ: Ево како убрзава нова "корвета" (ВИДЕО)
СВЕ ИХ ЈЕ ВИШЕ: Кадилак одлаже премијеру за април (ФОТО)
ХИТ: Нови ПОЛО за руско тржиште изгледа као препакована ШКОДА (ФОТО)
Уз то треба имати у виду да се последице пандемије на трговину аутомобилима у прва два месеца и нису толико осетиле, у поређењу са месецима који су тек пред нама.
Подаци које је објавио специјализовани сајт фоцус2мове показују да је у Немачкој у јануару и фебруару највише подбацио Опел (-22.4%), а затим Форд (-18,1%).
Нису се прославили ни Ауди (-10,1%), као ни лидер по броју продатих аутомобила у Немачкој, Volkswagen (-7,6%).
Интересантно је да је један произвођач и у таквој ситуацији успео да направи више него добар резултат, а реч је о Сеату. Шпанци су у Немачкој у прва два месеца продали за 25% више аутомобила него у периоду јануар-фебруар 2019.