Ова студија каже да напредни безбедоносни системи аутомобила једноставно нису довољно добри
Лоше вести...
Нова студија Америчког аутоклуба (ААА) закључује да је системима помоћи возачу доступним у данашњим возилима потребна дорада. Истраживачи ААА су открили да овакви системи имају проблема сваких 12.8 километара током укупно 6437 километара вожње. Према ААА, ови системи су далеко од 100 посто поузданих.
– ААА је више пута открио да се системи активне помоћи у вожњи не понашају доследно, посебно у стварним сценаријима – рекао је Грег Brannon, директор аутомобилског инжењерства и индустријских односа у ААА-у.
СВАКА ЧАСТ! Видео за НЕВЕРИЦУ - погледајте како је ХЕРОЈ спасао троје људе из запаљеног аутомобила!
ИЗНЕНАЂУЈУЋЕ ЗАНИМЉИВО: Снимио је како изгледа унутрашњост гуме током вожње (ВИДЕО)
– Произвођачи морају да раде на поузданијој технологији, укључујући побољшање система помоћи у задржавању возила у саобраћајној траци и пружању адекватнијих упозорења.
ААА је своје податке проследио и произвођачима аутомобила.
Посебан проблем са системима упозорења о напуштању саобраћајне траке и одржавањем возила у траци су путеви на којима је излизана боја разграничења трака. Проблем је изазивала и симулација која укључује онеспособљено возило на путу, у којој је возило морало да аутоматски кочи, при чему је долазило до судара у 66 посто случаја, при просечној брзини удара од 40 км/х (брзина вожње постављена је на 50 км/х).
ААА је завршила своје истраживање користећи BMW X7, 2019 Форд Edge, 2019 Cadillac ЦТ6, Субару Оутбацк и Киа Telluride. Сваки је имао своје системе за помоћ возачима као што су Cadillac Супер Цруисе, BMW-ov Ацтиве Assistant Professional и Фордов Форд Цо-Пилот 360.