ОЗБИЉАН ПРОБЛЕМ: Возила из Кине представљају изазов за Европу
Мазур каже да би било прејако рећи да су Европљани "уплашени".
Говорећи о томе какво је тренутно стање у Европи по питању електричних возила, Маћеј Мазур истиче да ситуација није идеална, али да се зацртани циљеви ипак могу остварити, а као пример наводи процену да ће до 2025. године у Европи бити 1.000.000 јавних пуњача за електрична возила.
ЕЛЕКТРИЧНА ВОЗИЛА ПОД ЛУПОМ: Пред Европом изазовна времена, у Србији ЕВ "статистичка грешка"
НЕВЕРОВАТНО: Ево како је аутомобил успео да победи авион у трци кроз Немачку
НОВИТЕТ: Ниво количине алкохола у организму моћи ћете да проверите на паметном телефону
На питање о томе шта мисли о све јачем покушају уплива кинеских брендова у Европу, Мазур каже да би било прејако рећи да су Европљани "уплашени", али да то свакако представља велики изазов.
- Раније, мислили смо да возила која долазе из Кине немају неопходан квалитет, и да су прављена јефтино. Сада, међутим, Кинези имају и квантитет и квалитет, и то је нешто на шта би требало обратити пажњу - каже Мазур за B92.net.
Према његовим речима, грешка коју европски произвођачи праве, јесте то што се и даље базирају на луксузна возила.
- Јасно је да ће се продајом таквих возила више зарадити, али истовремено се на овај начин оставља велики простор који кинески произвођачи могу да попуне, тако што ће направити приступачном понуду средње класе - истиче Мазур.
- Највећа нада Европе да остане конкурентна на тржишту, јесте да цео екосистем ради заједно, од оних који производе пуњаче, преко произвођача батерија, мрежних оператера, и, наравно, до самих произвођача аутомобила - закључио је Мазур.