ПОСТОЈИ РЕШЕЊЕ: Покварио вам се електрични ауто? Шлеповање НИЈЕ опција, али погледајте шта јесте
Постоје опасности од оштећења.
Природа електричног погона је другачија од бензинског мотора. Окретање точкова значи производњу електричне енергије, а пошто мењач нема класичан неутрални ход, постоје опасности од оштећења.
ВИШЕ НЕЋЕ БИТИ ЛИТИЈУМСКЕ: Алтернативно решење за батерије електричних возила
ОВО ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Која је улога сензора на аутомобилу?
МОТОР ДИЖЕ ТЕМПЕРАТУРУ? Шта чинити и какве су ПОСЛЕДИЦЕ? (ВИДЕО)
Електрична енергија ствара се током вуче, погонски склоп није активан, па може доћи до прегравања електричног погона. Мада преносник електричног аутомобила има неутрални положај, он је само намињен отпуштању кочница да би се аутомобил у случају квара могао помакнути неколико метара за превоз на камиону за помоћ на путу. И то није све, јер је велика вероватноћа да при вучи неће радити серво механизам кочница, а ако томе додамо велику масу електричног аутомобила, јасно је да ће возило бити тешко зауставити. Коначно, ту је и електрични серво уређај управљача који је без струје неуправљив.
Ако возите електрични аутомобил, у корисничком приручнику аутомобила пронаћи ћете све информације о поступцима при квару аутомобила. На вучу електричних аутомобила се не треба ослањати у случају нужде јер су могући проблеми много већи од бенефита.
У Великој Британији АА у стандардној опреми за помоћ на путу има и посебан точак. Развили су га самостално, а ради се о точку који је изведен тако да се спољашњи део врти, док је централни део фиксан. С таквим точковимаа могу се вући теренска возила с 4x4 погоном, али и електрични аутомобили. Даље, постоје електрични аутомобили с мењачима који имају "прави" празни ход. Један од њих је Nissan Леаф.