СА ЊИМА НЕ МОЖЕТЕ ПОГРЕШИТИ: Ово је листа 10 најпоузданијих малих аутомобила
Британски What цар? направио је листу десет најпоузданијих малих аутомобила на тржишту.
Било је испитано скоро 30.000 возача, а мали аутомобили добили су оцену поузданости од чак 94 посто.
Ово су десет најбоље оцењених малих аутомобила.
10. Форд Фиеста (2017.-2023.)
Петина власника рекла је да је имала проблем са Фиестом у претходна 24 месеца, а најпроблематичнији су била батерија од 12 волти и клима уређај. Пријављени су и проблеми са мотором, електроником и издувним системом. Четири од пет власника су рекли да је њихова Фиеста поправљена у року од недељу дана, а већина је поправљена под гаранцијом. Али сваки десети власник морао је да плати између 1.200 и 1.800 евра за поправку.
9. Toyota Yaris Hybrid (2020.-данас)
За љубитеље Тојоте, биће изненађење да Тојота Yaris више није на листи. Као и код Фиесте, 20 одсто власника је навело да је њихов Yaris покварио у последње две године, при чему је 12-волтна батерија поново главна брига. Међутим, три од пет аутомобила су поправљена у року од једног дана. У 31 одсто поправљених Yarisa који нису били покривени гаранцијом, власници су морали да плате само до 240 евра да би их поправили.
8. Ауди А1 (2018.-данас)
Више од петине власника Аудија А1 изјавило је да је њихов аутомобил претрпео квар у протекле две године, при чему су кварови електричног система без мотора најчешћи. Сваки аутомобил је и даље могао да се вози упркос проблемима које је требало решити, међутим половина је била у служби више од недељу дана. Гаранције су покривале трошкове поправке за две трећине неисправних А1 модела, иако су неки возачи старијих модела морали да издвоје и до 600 евра за сервис.
7. Сузуки Swift (2017.-2024.)
Мање од 10 одсто власника рекло је да је њихов Свифт имао проблем у последња 24 месеца. Најчешћи проблеми били су квар сателитске навигације и инфотаинмент система, те 12-волтна батерија. Половина неисправних аутомобила је бесплатно поправљена, али су преостали власници морали да плате и до 600 евра да би отклонили проблеме. Али сваки возач који је морао да плати рекао је да је њихов Сузуки био у поправци више од недељу дана.
6. Хонда Jazz (2020.-данас)
Само 12 милиона процената власника најновије Хонде Џез изјавило је да су се сусрели са проблемима у претходне две године, а већина случајева су били проблеми са каросеријом и 12-волтном батеријом. Све поправке су биле покривене гаранцијом, а скоро сви аутомобили су остали у возном стању. Више од половине њих је поправљено за дан или мање.
5. Мини Hatchback (2014-2024)
Четврта генерација БМВ Мини-а је трајала 10 година на тржишту и показала се веома поузданом. Проблеми са каросеријом били су најчешћи (11 процената), а пријављен је и мали проценат електричних проблема. Сваки власник је рекао да је њихов Мини и даље у стању да се вози упркос проблемима, при чему је половина власника укључена и ван употребе за дан или мање, док су остали поправљени за недељу дана. Гаранције за мини покривале су 71 одсто трошкова поправке, а осталим власницима није наплаћено више од 240 евра.
4. Hyundai и20 (2020.-данас)
Само један од десет возача Хиундаија и20 рекао је да им се аутомобил покварио у претходна 24 месеца, а једини проблеми су били клима уређај и издувни систем. Сваки возач који је наишао на проблем рекао је да је квар отклоњен бесплатно. Половина аутомобила је поправљена у року од једног дана. Једини разлог зашто и20 није постигао већи резултат је тај што је друга половина неисправних модела била у сервисним станицама више од недељу дана.
3. Volkswagen Поло (2018.-данас)
Само 7 одсто власника пријавило је квар аутомобила у последња 24 месеца. Половина притужби односила се на мање телесне недостатке који су отклоњени у року од једног дана или мање. С обзиром да се Поло шесте генерације налази у салонима од 2018. године, неки више нису покривени гаранцијом. Поправке је морало да плати 17 одсто власника, али нико од њих није платио више од 60 евра по квару.
2. Киа Пицанто (2017.-2024.)
Само 6 процената Киа Пицанта млађих од пет година имало је било каквих проблема, од којих су већина били проблеми са мењачем и квачилом. Међутим, с обзиром да Киа нуди седмогодишњу гаранцију на нове моделе, произвођач је покрио све трошкове, а сви проблеми су отклоњени за дан или чак и мање.
1. Toyota Aygo X (2021.-данас)
Оцена поузданости: 100%