ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Аутомобил који волите - говори какви сте по карактеру
Да ли се слажете?
Млађи мушкарци возе брзе аутомобиле, маме са децом возе минивенове, а богати снобови Бентлије. Обично одређени тип аутомобила доводимо у везу са одређеним типом личности. Али, да ли заиста знамо ко седи иза волана?
НИЈЕ ЗА ОНЕ СА СЛАБИМ СРЦЕМ: Објављен СНИМАК како полиција уништава заплењене BMW аутомобиле (ВИДЕО)
КРАЈ ЈЕДНЕ ЕРЕ: Објављено КАДА ЋЕ ПОСЛЕДЊА ФИЕСТА сићи са траке!
Мали аутомобили
Према истраживању научника са Универзитета Каролине Дејвис, тип аутомобила може пуно да нам каже о власнику.
Возачи малих аутомобила су више еколошки освешћени и радије насељавају локације са већом густином насељености од возача других типова аутомобила. Ово не изненађује; уколико живите у великом граду, једноставно је лакше паркирати мањи ауто, а уколико водите рачуна о животној средини, желите нешто што је економично по питању горива.
Возачи мањих аутомобила, за разлику од других категорија возача, не виде нужно свој аутомобил као карту за слободу. Они нису радохоличари и немају амбицију за статусом којим желе да истакну своје богатство.
Они желе да умање свој утицај на планету, а истовремено да имају поуздан ауто – и да лакше нађу паркинг место.
Аутомобил средње величине
Аутори истраживања су открили да возачи средње-великих аутомобила немају истакнутих карактеристика везаних за путовање, личност, начин живота, мобилност или жеља о начину на који путују.
Да ли то значи да су они тотално досадни? Можда, или пак само прагматични или су пак добили своје аутомобиле као награде. Власници су чешће женског рода, домаћице, а имају и доста висока примања.
Они који возе неки од популарнијих седана (америчке производње) припадају групи који психографи називају "припадницима". То су они који воле да припадају одређеној групи, некад су и патриоте и не воле промене.
Стереотип овакве особе би био неко са америчког Средњег запада. Када не возе седана, такође их можете видети и у домаћем пикапу или каравану.
Луксузни аутомобили
Они који возе луксузне аутомобиле се боре за статус, а такође су склони и прелажењу већих километража. Мушкарци и старији или пензионисани људи их чешће возе. Нарочито се истиче број возача луксузних возила међу високо-образованима и онима који имају веће приходе.
Психографски жаргоном реченом "постизачи" – радохоличари усредсређени на профит који воле независност – се чешће одлучују за луксузне аутомобиле и/или спортске аутомобиле.
Спортски аутомобили
Они који трагају за аванутрама (чак и онда када никада не напуштају аутомобил) возе спортски тип аута. Они нису смирене особе и из просека искачу имајући диплому колеџа (еквивалента више школе). На изненађење, са обзиром на цену већине спортскијих аутомобила, веће су шансе и да имају ниже приходе.
Неки од њих спадају у категорију "имитатора" – млађих, финансијски нестабилних особа са ниским самопоштовањем које купују "улицкане" аутомобиле који нису прави спортски нити луксузни аутомобили и тако покушавају да подражавају "постизаче".
За особе које воле спортске аутомобиле, имамо још и ОВО!
Минивен/комби
У истраживању, возачи минивенова су показали специфичности попут смирености и да нису самотњаци. (Ко би и купио тако велик аутомобил само за себе?) Они уживају у путовању са својим аутомобилом.
Већа је вероватноћа да живе у предграђу, да су женског рода, домаћице и старости између 41 до 46 година и да имају децу.
Пикап
У истраживању возачи пикапа су углавном људи који не воле густо насељене средине и који су незадовољни својим животом. Обично су радохоличари, мање су образовани, баве се услужним пословима и имају осредње приходе.
СУВ (Градски џип)
Не изненађује податак да људи који дају предност већим аутомобилима нису толико еколошки освешћени. Возачи СУВ-ова, нарочито, воле да прелазе мање раздаљине са својим аутомобилима.
Често су и житељи предграђа, старости око четрдесет година или млађи. Долазе из већих домаћинстава која врло вероватно имају децу.
Дакле, бирали ми аутомобиле због тога како желимо да нас други виде или нас једноставно само брину цене и функционалност, оно што возимо може послати неколико озбиљних порука.