ТОП: Погледајте како изгледа нови Ауди А3 Спортбацк
Бомба...
Погледајте фотографије новог компактног Аудија.
Ауди је почетком марта представио нову, четврту генерацију модела А3 Спортбацк.
Светска премијера је требало да се одржи на женевском ауто-салону, али је та манифестација отказана из већ познатих разлога, па је немачки произвођач појачао online промоцију великом галеријом фотографија.
ИМА НОВИХ ИНФОРМАЦИЈА: Ферари креће са производњом у АПРИЛУ
Иначе, четврта генерација овог премијум компактног хечбека постављена је на Volkswagenovu модлуларну MQB механичку платформу, а аутомобил има динамичнији изглед у односу на претходника.
Нови Ауди А3 Спортбацк има наглашеније спортске пропорције и обрисе, а томе доприноси и повећање димензија. У поређењу са одлазећом трећом генерацијом, аутомобил је дужи за 3 цм - укупна дужина износи 4,34 м, а такође је и нешто шири (1,82 м).
Међуосовинско растојање се није мењало и износи 2,64 м.
Инжењери Аудија унапредили су и аеродинамику возила, па коефицијент отпора ваздуха сада износи 0,28.
Запремина пртљажника је 380 литара, а може се повећати на максималних 1.200 л обарањем наслона задњих седишта.
Базични модел опремљен је точковима пречника 16 инча, док ће скупље варијанте имати алу фелне промера и до 19 инча. Уз помоћ опционог система адаптивног ослањања, Ауди А3 Спортбацк може да се спусти ближе асфалту за 10 mm, а специјално спортско огибљење смањује одстојање од тла за 15 mm.
Ентеријер возила је доста измењен у поређењу са претходним Аудијем А3.
Ту су пре свега два нова дигитална екрана. Централно постављени 10,1-инчни дисплеј мултимедијалног система лепо је уклопљен у командну таблу, а као и читава средишња конзола благо је оријентисан према возачу, што додатно побољшава ергономске карактеристике аутомобила.
Други екран се налази испред возача и служи као инструмент табла. Доступан је у две димензије, мањој дијагонале 10,25 инча и већој од 12,3 инча.
Нови А3 нема "touchscreen" диспеј за клима-уређај, као новији и већи Ауди модели, већ су задржане класичне физичке команде.
Моторизација је очекивана када је реч о возилима VW групације која користе MQB механику. Базичну бензинску верзију покреће троцилиндарски 1.0-литарски турбо мотор са 110 КС.
Турбопуњени бензинац запремине 1.5 литара доступан је у стандардној и опцији са "благим" хибридним погоном, а у оба варијанте располаже са 150 коњских снага.
Они који се одлуче за дизел, могу да рачунају на 2.0 ТДИ у верзијама са 116 КС и 150 КС. Снага се на точкове преноси путем 6-брзинског мануелног или 7-степеног аутоматизованог мењача са дуплим квачилом.
У почетку, купцима ће бити доступан само А3 са предњим погоном, док ће се quattro верзије појавити нешто касније.
Ускоро треба очекивати и спортски оријентисани Ауди С3, а након њега и РС3 са 2.5-литарским петоцилиндрашем са око 400 "коња".