ЗАШТО СЕ ПЛАШИТЕ? Већина возача избегава возила са 3 ЦИЛИНДРА, ови модели су ДОКАЗ ДА ГРЕШИТЕ
Вероватно се међу њима налази и ваш фаворит.
Током последњих неколико година мотори су постајали све мањи. "Downsizing" se претворио у електрификацију и сада не само да је смањена запремина, већ све чешће можемо да видимо моторе са свега три цилиндра, који су некада и основа хибридног погона. Због тога представљамо неколико интересантних половних аутомобила које покрећу троцилиндраши.
ТОП 10 НАЈПРОДАВАНИХ ПОЛОВЊАКА У СРБИЈИ: Ово су најтраженија возила на нашем тржисту, ПРВИ ДЕО
ТОП 5 ПОЛОВЊАКА ДО 8.000 ЕВРА: Све што би требало да ЗНАТЕ пре саме куповине
ТОП 7 ПОЛОВЊАКА ДО 5.000 ЕВРА: Аутомобили са ове листе су СКРОМНА ВИСОКА КЛАСА
Форд Фоцус
Форд Фоцус је био један од пионира у том смислу са својим асортиманом ЕцоБоост мотора, присутних већ у трећој генерацији компактног аутомобила. Током времена док је био у продаји, а то је било око једне деценије, нису забележени познати велики проблеми са овом врстом бензинских мотора.
Такође, овај аутомобил је приступачан јер се на тржишту половних возила могу наћи пристојни примери за мање од 5.000 евра.
Сеат Ибиза
Ибизу последње генерације познајемо већ више од пет година, што је сасвим довољно времена да се укажу све предности и мане. Поузданост је можда главни квалитет овог модела, а то важи и за механичку понуду, где налазимо 1.0 ТСИ троцилиндарски мотор.
Овај VW мотор има око 100 КС и савршено одговара овом градском аутомобилу. Поред тога, током вожње се не осећају вибрације као последица "недостатка" једног цилиндра – далеко од тога. Такође, потрошња горива је још једна предност, а цена испод 10.000 евра значи да је овај модел и приступачан.
Toyota Yaris
Toyota Yaris је један од најштедљивијих аутомобила на тржишту захваљујући свом традиционалном хибридном погону. Али део тог посла обавља троцилиндарски бензински мотор запремине 1,5 литара који развија 92 КС.
Укупно хибридни Yaris има нешто више од 115 КС који га покрећу са великом лакоћом и са просечном потрошњом од 4 л/100 км. Врло је углађен при вожњи и будући да се ради о најновијој генерацији, може бити скупљи од многих алтернатива на овој листи, али га још увек можете пронаћи за око 20.000 евра.
Peugeot 308
Нова генерација Peugeota 308 изазвала је велику пажњу због елегантног дизајна и поузданости свог претходника. Тај претходник био је драстична промена у односу на аутомобил којег је он наследио, а један од главних разлога била је његова механика. Од свих мотора највише је изненадио 1.2 PureTech.
Породица мотора која је и данас актуелна, тада је изазвала велику пажњу због добрих перформанси својих три цилиндра. Имао је око 100 КС и тренутно га можете пронаћи за отприлике 7.000 или 8.000 евра.
Хонда Цивиц
Хонда Цивиц одувек је била један од великих референци у Ц сегменту на пољу динамике, али је од претходне до садашње генерације направила озбиљан напредак у том погледу. Такође, поседује дизајн који никог не оставља равнодушним, а пртљажник му је највећи у сегменту, са капацитетом од скоро 500 литара.
Понуда његових мотора је спектакуларна, од најјачег Type Р-а, до најосновнијег турбобензинског троцилиндраша од 125 КС који иде много боље него што бисте очекивали. Поред тога, веома је ефикасан. Како преноси Ауто клуб, на тржишту половних аутомобила почиње од 16.000 евра.
Шкода Оцтавиа
Последњи на листи занимљивих половних троцилиндраша је Шкода Оцтавиа. То је најпространије возило на овој листи, а још више у свом Цомби караванском издању, са пртљажником већим од 600 литара.
Осим тога, реч је о аутомобилу са неколико година иза себе, а са мотором 1.0 ТСИ са 115 КС одличан је избор за потребе већине купаца. Наравно, један је од најскупљих, с обзиром да му се цена креће око 15.000 евра. Али то су најопремљенији модели са најмање пређених километара.