ЗБУНИО МНОГЕ ВОЗАЧЕ: Код нас ОТВОРЕН ПРВИ ТУРБО КРУЖНИ ТОК, а ево и како да се СНАЂЕТЕ у њему (ВИДЕО)
Доносимо вам правила и упутства за лакше коришћење.
Турбо кружни ток на раскрсници Булевара цара Лазара и Фрушкогорске улице у Новом Саду је завршен и биће успостављен редован саобраћај. Другачији је од оних на које смо навикли, а судећи по коментарима на друштвеним мрежама, возачима није свеједно. Како се може видети, преостало је да се постави још неколико стубова јавног осветљења и заврши део радова испред Научно-технолошког парка. Из Градске управе кажу да то неће утицати на одвијање саобраћаја.
ПРЕ ПОЛАСКА НА ОДМОР: Истраживали смо, колико кошта ПУТОВАЊЕ колима до МОРА, цене ће вас ИЗНЕНАДИТИ
"ЧУДО НЕМА ВИШЕ НЕСРЕЋА": Саобраћајно правило које је ПОСВАЂАЛО ауто школе и суд! Знате ли ви одговор?
ВЕЋИНА ВОЗАЧА ОВО НЕ ЗНА: Често можете да га видите по НАШИМ ПУТЕВИМА, а значење овог саобраћајног знака је веома ВАЖНО
Ови радови биће окончани у наредних неколико дана, чиме ће кружни ток бити комплетно завршен, како се указује, два и по месеца пре уговореног рока, пише новосадски Радио 021. Ова врста кружног тока развијена је у Холандији 2000. године. Због свог специфичног дизајна, „турбо“ кружни ток искључује потребу за престројавањем возила и могуће конфликтне ситуације у кружном току, пише 021.
Како да се снађете у турбо кружном току?
Последњих година кружни токови се све више користе на раскрсницама где је то могуће и где могу да убрзају проток саобраћаја. Међутим, прометни кружни токови са две или више трака често представљају потешкоћу за возаче који се у таквим ситуацијама не сналазе добро.
У тим случајевима долази до проблема са погрешним престројавањем пре и унутар самог кружног тока или недоумица око тога које од два возила има предност. Није реткост да у кружном току присуствујемо и инцидентним ситуацијама, па чак и саобраћајним незгодама.
Која је предност „турбо“ кружног тока?
Ова врста кружног тока развијена је у Холандији 2000. године. Једна од предности „турбо“ кружних раскрсница је та што се не захтева од возача да се престројавају унутар саме раскрснице. Уместо тога, возачи свој правац бирају пре него што приступе кружном току.
Пре саме раскрснице, али и у самом кружном току, сигнализацијом је назначено којом траком се возило креће од тренутка уласка у кружни ток, па све до његовог напуштања. На тај начин избегнута су престројавања возила у самом кружном току која, осим што успоравају кретање возила, могу да доведу и до конфликтних ситуација.