ОШ "МИЛАН РАКИЋ" ПРИМЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ: Мионичка школа на регионалној конференцији представила образовну платформу
Више од 350 наставника из Србије, Хрватске, Мађарске, Босне и Херцеговине, Црне Горе и Северне Македоније присуствовало је online конференцији о образовању у дигиталном добу
Назив конференције је "Пројектна настава у онлајн окружењу" коју су НАЛЕД и "Connecting" организовали 23. марта у сарадњи са Иницијативом за реформу образовања у Југоисточној Европи, а у оквиру пројекта Јавно-приватни дијалог за развој. На одржаној конференцији преко Зоом платформе, ОШ "Милан Ракић" је представила примере добре праксе и онлајн образовну платформу.
У радном делу конференције, учесници су могли да чују више о конкретним примерима и начинима извођења пројектне наставе које су дале наставнице из Србије, Хрватске, Северне Македоније и Мађарске. Између осталог, ОШ "Милан Ракић“ указала је на предности онлајн платформи за повезивање деце из Србије са вршњацима из других земаља света, учењу о различитим културама и ширењу видика.
-Ванредно стање и криза изазвана пандемијом одразили су се подједнако на све сфере живота, укључујући и образовање. Ситуација се мења из дана у дан те у складу са тим променама морамо мењати и начин извођења наставе. Иако су се наставници у Србији снашли неочекивано добро, Приручник нам је дошао у прави час па бих искористила прилику да захвалим свима који су учествовали у његовој изради. Поред тога, драго ми је што смо пронашли начин да се по овом питању повежемо као регион и кроз размену искустава допринесемо квалитету наставе у нашим земљама - рекла је Анамарија Вичек, државна секретарка у Министарству просвете, науке и технолошког развоја.
Речи подршке стигле су и од Тине Шарић, представнице Инцијативе за реформу образовања у Југоисточној Европи која је панелистима поручила да је њена организација увек спремна да помогне наставницима у унапређењу извођења наставе и омогући размену искустава са колегама из овог дела Европе.
У радном делу конференције, учесници су могли да чују више о конкретним примерима и начинима извођења пројектне наставе које су дале наставнице из Србије, Хрватске, Северне Македоније и Мађарске. Између осталог, говорено је о примеру добре праксе онлајн платформе у Мионици која се показала као успешна за повезивање деце из Србије са вршњацима из других земаља света, учењу о различитим културама и ширењу видика.