ИСТРАЖИВАЊЕ: Интегрисане комуникације веома важне за позиционирање бренда
Нешто више од половине учесника фестивала КАКТУС 2016 (54,5%) сматра да је квалитет интегрисаних кампања у Србији на релативно добром нивоу.
Ипак, сваки трећи испитаник (31,8%) сматра да је квалитет интегрисаних кампања релативно лош, показало је најновије истраживање које је Маркетинг мрежа, у сарадњи са агенцијом МАСМИ Београд, спровела на недавно одржаном фестивалу КАКТУС 2016.
Учесници фестивала КАКТУС 2016 у највећој мери рекли су да је њихова компанија/агенција у приличној мери (32%), односно веома (45%) спремна да реализује квалитетну интегрисану кампању. Знатно мање њих сматра да је њихова компанија релативно мало (17%) односно није спремна (4%) да реализује интегрисану кампању.
Више од половине испитаника сматра да су успешније интегрисане кампање на којима ради једна full сервисе агенција. Нешто мање, али и даље велики проценат сматра да су успешније интегрисане кампање на којима ради више специјализованих агенција (41%), док се најмање успешним сматрају ин-хоусе кампање (3%).
Чак 45% испитаника сматра да интегрисане кампање нису резервисане само за компаније са великим буџетима док је нешто мање њих који нису сигурни (39%). Трећина испитаника сматра да је њихова компанија спремна да издвоји од 11 до 30% буџета, и исто толико њих сматра да је њихова компанија спремна да издвоји мање од 10% буџета за иновативна, интегрисана решења у 2017. години. Знатно је мање њих који сматрају да је њихова компанија спремна да издвоји од 31 до 50% буџета (9%) или више од 50% буџета (4%).
Готово сви испитаници би се пре определили за интегрисану кампању која је иновативна, другачија и на ивици креативног ризика (89%) у односу на кампању која је класична, али доноси сигуран профит (11%).