ДА ЛИ ЋЕТЕ ПРЕ НА ПОСАО, ИЛИ У БАНКУ - НЕМА СЕ ВРЕМЕНА ЗА ОБА: Зашто шалтери раде до 17х - стигло објашњење
Питање се поставља само од себе: Зашто и поред поклапања са радним временом својих клијената, већина банкарских експозитура у Србији ради само до 5 сати послеподне?
Радни дан се завршио, а за велики број људи то значи да је 17 часова. Банке су затвориле своје шалтере, и ако не користите услуге мобилног банкарства, једино што можете је да одете на банкомат или одете у неку филијалу која ради дуже - уз дуго чекање у реду.
УГОВОРИ И ЛОКАЦИЈЕ ПО ВОЉИ, САМО ВАМ ПАРИЦЕ ТРЕБАЈУ: Нови извештај о ценама некретнина обара рекорде - тотално лудило
ЖЕНЕ НА СЕЛУ БЕЗ СТАЛНИХ ПРИМАЊА: Држава решава то питање и даје чак 50.000 евра, ово су услови
ЕВРО СЛАВИ ДВАДЕСЕТИ РОЂЕНДАН: Европљани и даље више воле кеш него дигитални новац, а сламарице су им ПУНЕ
Питање се поставља само од себе: Зашто и поред поклапања са радним временом својих клијената, већина банкарских експозитура у Србији ради само до 5 сати послеподне?
Нису баш све филијале отворене до 17 часова. Одређене банке имају експозитуре са нешто дужим радним временом (у појединим случајевма и до 20 часова). Не постоји никакав одређени разлог зашто је радно време већине филијала у Србији до 5 поподне, а радно време је пословна одлука сваке банке.
Ова потешкоћа, ако узмемо у обзир трендове на банкарском тржишту, врло вероватно никада доћи на ред, али ће се према мишљењу стручњака решење створити само. Број банака у Србији смањен је за десет година са 33 на 24, број запослених за преко 6.400, а број филијала за скоро трећину.
- Све више је присутно електронско и мобилно банкарство, а ситуација са короном је још више убрзала те трендове, који су пре свега повезани са аутоматизацијом одређених процеса и смањивањем потребе за физичком радном снагом. У свету имате посебно присутан развој fintecha у области банкарства, од плаћања до потпуно дигитализованих онлајн банака - рекао је Дејан Ерић, професор Београдске банкарске академије.
Тренд повећања корисника услуга дигиталног банкарства, који је пандеија само подстакла, се све више одражава на банкарски сектор, те ће уместо кориговања радног времена банака, проблем разрешити ако велики број људи морати да промени навике и окрене се дигиталном банкарству.
- Корона је убрзала дигиталну трансформацију у свим сегментима друштва, од школа и онлајн наставе, па све до виртуелних састанака и онлајн сајмова. То је и у банкарству један незаустављив тренд - закључује Дејан Ерић и понавља да банкарство доживљава трансформацију, јер данас већ постоји и "концепт 4.0", где је реч о потпуно дигитализованим банкама.